Az életem és más érdekességek:)

Egy 24 éves, Budapesten élő lány kalandos élete...velem mindig történik valami, ami persze nem mindig jó, de legalább nem unalmas:)

Utolsó kommentek

  • Juliet89: Gratulálok az új munkahelyhez, ha ezt akartad csinálni, akkor biztos nagyon jól fogod ott érezni m... (2014.01.31. 14:49) Még január van, máris mennyi minden történt!
  • Rajmundka: "Egy hagyományom van ezen a magas színvonalú blogon:" ezen besírtam most! :DDD te beteg vagy! :D ... (2014.01.11. 20:54) Új év
  • Juliet89: Annyira nevetek, de annyira. :DDDDDD Még jó, hogy nem nőgyógyász a faszi. :D Ez tényleg nagyon ros... (2013.12.30. 18:44) A világ legrosszabb randija...
  • Rajmundka: hát totál lementem hídba. :D olvastam, és nem tudtam eldönteni, hogy sírjak-e vagy nevessek, de ar... (2013.12.01. 22:23) A világ legrosszabb randija...
  • NoNa: @Juliet89: Köszi:)) Igyekszem odafigyelni magamra, szedek vitamint, meg azért 6-7 órát alszom hétk... (2013.04.07. 19:08) Összevisszaság
  • Utolsó 20
free counters

Molyolok

Friss topikok

  • Juliet89: Gratulálok az új munkahelyhez, ha ezt akartad csinálni, akkor biztos nagyon jól fogod ott érezni m... (2014.01.31. 14:49) Még január van, máris mennyi minden történt!
  • Rajmundka: "Egy hagyományom van ezen a magas színvonalú blogon:" ezen besírtam most! :DDD te beteg vagy! :D ... (2014.01.11. 20:54) Új év
  • Juliet89: Annyira nevetek, de annyira. :DDDDDD Még jó, hogy nem nőgyógyász a faszi. :D Ez tényleg nagyon ros... (2013.12.30. 18:44) A világ legrosszabb randija...
  • NoNa: @Juliet89: Köszi:)) Igyekszem odafigyelni magamra, szedek vitamint, meg azért 6-7 órát alszom hétk... (2013.04.07. 19:08) Összevisszaság
  • NoNa: @Juliet89: @Rajmundka: köszi csajszik :-* (2013.02.25. 21:40) Madzag

Panaszkodás

2012.07.11. 02:47

szerző: NoNa

Mióta kint vagyok Mallorcán, csak arra vágyom, hogy hazamehessek és végre megtalálhassam azt, akivel boldog lehetek. Tudom, hogy kb. két éve otthon is ezen nyígok, de valahogy annyira hiányzik itt kint az otthoni szerelem, hogy az kb. fáj. Nem értem, hogy miért jött ez itt most elő, itt is ugyanolyan seggfejek a srácok, mint otthon, ugyanolyan mocskos szemét az összes, aki pedig nem, az úgysem engem akar/egyáltalán nem tetszik. Istenem miért olyan nehéz magamnak pasit találni? Mindenki másnak elég jól megy, és nem senyvednek hónapok óta pasi nélkül. Elhatároztam, hogyha hazamegyek tényleg bevetem magam a társkeresésbe, és próbálom kihagyni a netes vonalat, és élőben több sráccal megismerkedni. Hátha:D Ennyi ember veszi jól ezt az akadályt, talán nekem is menni fog hamarosan:)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://inpink.blog.hu/api/trackback/id/tr434643807

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rajmundka 2012.08.19. 15:26:15

most, hogy itthon vagy ugye itt fogsz írni? :D mert az újabb blogodhoz nem tudok hozzászólni, valamiért nem engedi :(

NoNa 2012.08.21. 09:03:47

@Rajmundka: igen, ide fogok majd írni, főleg a magánéleti dolgokról, van mit :) :(

nem tudom miért nem tudsz hozzászólni, elvileg még névtelenül is lehet, regisztráció nélkül!
süti beállítások módosítása