Az életem és más érdekességek:)

Egy 24 éves, Budapesten élő lány kalandos élete...velem mindig történik valami, ami persze nem mindig jó, de legalább nem unalmas:)

Utolsó kommentek

  • Juliet89: Gratulálok az új munkahelyhez, ha ezt akartad csinálni, akkor biztos nagyon jól fogod ott érezni m... (2014.01.31. 14:49) Még január van, máris mennyi minden történt!
  • Rajmundka: "Egy hagyományom van ezen a magas színvonalú blogon:" ezen besírtam most! :DDD te beteg vagy! :D ... (2014.01.11. 20:54) Új év
  • Juliet89: Annyira nevetek, de annyira. :DDDDDD Még jó, hogy nem nőgyógyász a faszi. :D Ez tényleg nagyon ros... (2013.12.30. 18:44) A világ legrosszabb randija...
  • Rajmundka: hát totál lementem hídba. :D olvastam, és nem tudtam eldönteni, hogy sírjak-e vagy nevessek, de ar... (2013.12.01. 22:23) A világ legrosszabb randija...
  • NoNa: @Juliet89: Köszi:)) Igyekszem odafigyelni magamra, szedek vitamint, meg azért 6-7 órát alszom hétk... (2013.04.07. 19:08) Összevisszaság
  • Utolsó 20
free counters

Molyolok

Friss topikok

  • Juliet89: Gratulálok az új munkahelyhez, ha ezt akartad csinálni, akkor biztos nagyon jól fogod ott érezni m... (2014.01.31. 14:49) Még január van, máris mennyi minden történt!
  • Rajmundka: "Egy hagyományom van ezen a magas színvonalú blogon:" ezen besírtam most! :DDD te beteg vagy! :D ... (2014.01.11. 20:54) Új év
  • Juliet89: Annyira nevetek, de annyira. :DDDDDD Még jó, hogy nem nőgyógyász a faszi. :D Ez tényleg nagyon ros... (2013.12.30. 18:44) A világ legrosszabb randija...
  • NoNa: @Juliet89: Köszi:)) Igyekszem odafigyelni magamra, szedek vitamint, meg azért 6-7 órát alszom hétk... (2013.04.07. 19:08) Összevisszaság
  • NoNa: @Juliet89: @Rajmundka: köszi csajszik :-* (2013.02.25. 21:40) Madzag

Új év

2013.12.31. 15:58

szerző: NoNa

Olyan felemás érzéseim vannak, hangulat ingadozásokkal, pár nap nagyon fent után jön pár nap nagyon lent, és nem tudom, hogy ez miért van. Karácsonykor úgy éreztem, hogy minden tökéletes, boldog vagyok, tele vagyok energiával, tervekkel, célokkal. Ma pedig úgy érzem, hogy semmi sem stimmel az életemben, minden el van baszódva, és nem érzem úgy, hogy okom lenne a boldogságra, és nem is tudok örülni semminek sem, sőt még a jó dolgokban is csak a szart látom. Miért van ez???? Miért kell, hogy az év utolsó napján ilyen legyek? Mitől lehetne ez a nap is olyan szép, mint a karácsony? Valami baj lehet az agyammal:S Mondjuk alapból azt hiszem ezt a napot utálom a legjobban az évben, évek óta gyűlölöm a szilvesztert, ez idén sincs másképp:P

Egy hagyományom van ezen a magas színvonalú blogon: le szoktam írni, hogy hány oldalt olvastam az évben. 2013-ban 4791 oldal volt az adag, ez a tavalyi évhez képest szinten tartás, a korábbiakhoz képest hanyatlás, úgyhogy jövőre össze kell magam szedni. 

update. elmentem futni egyet a terembe, lépcsőztem is, utána beugrottam egy szoliba barnulni, majd vettem magamnak egy üveg tokaji aszút, tortilla chipset és szószt. Úgy voltam vele, hogy ez a nap legyen az enyém, adjak meg magamnak mindent. Befeküdtem egy kád habos vízbe, elkezdtem nézni a Hart of Dixie következő részét, bort ittam és tortillát ettem. Ezzel ünnepeltem az elmúlt évet és magamat :)

Boldog új évet nektek :)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://inpink.blog.hu/api/trackback/id/tr25718645

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rajmundka 2014.01.11. 20:54:42

"Egy hagyományom van ezen a magas színvonalú blogon:"
ezen besírtam most! :DDD te beteg vagy! :D
amúgy kb így terveztem én is a szilvesztert, de hát csúnyán berúgtam még éjfél előtt, szal ja... :D
ezek a hangulatingadozások meg ismerősek, velem is megesik, csak elég sűrűn, nem tudom mitől van ez. de ha nem dolgozok ált. mindig jól vagyok.. :DD
süti beállítások módosítása