Az életem és más érdekességek:)

Egy 24 éves, Budapesten élő lány kalandos élete...velem mindig történik valami, ami persze nem mindig jó, de legalább nem unalmas:)

Utolsó kommentek

  • Juliet89: Gratulálok az új munkahelyhez, ha ezt akartad csinálni, akkor biztos nagyon jól fogod ott érezni m... (2014.01.31. 14:49) Még január van, máris mennyi minden történt!
  • Rajmundka: "Egy hagyományom van ezen a magas színvonalú blogon:" ezen besírtam most! :DDD te beteg vagy! :D ... (2014.01.11. 20:54) Új év
  • Juliet89: Annyira nevetek, de annyira. :DDDDDD Még jó, hogy nem nőgyógyász a faszi. :D Ez tényleg nagyon ros... (2013.12.30. 18:44) A világ legrosszabb randija...
  • Rajmundka: hát totál lementem hídba. :D olvastam, és nem tudtam eldönteni, hogy sírjak-e vagy nevessek, de ar... (2013.12.01. 22:23) A világ legrosszabb randija...
  • NoNa: @Juliet89: Köszi:)) Igyekszem odafigyelni magamra, szedek vitamint, meg azért 6-7 órát alszom hétk... (2013.04.07. 19:08) Összevisszaság
  • Utolsó 20
free counters

Molyolok

Friss topikok

  • Juliet89: Gratulálok az új munkahelyhez, ha ezt akartad csinálni, akkor biztos nagyon jól fogod ott érezni m... (2014.01.31. 14:49) Még január van, máris mennyi minden történt!
  • Rajmundka: "Egy hagyományom van ezen a magas színvonalú blogon:" ezen besírtam most! :DDD te beteg vagy! :D ... (2014.01.11. 20:54) Új év
  • Juliet89: Annyira nevetek, de annyira. :DDDDDD Még jó, hogy nem nőgyógyász a faszi. :D Ez tényleg nagyon ros... (2013.12.30. 18:44) A világ legrosszabb randija...
  • NoNa: @Juliet89: Köszi:)) Igyekszem odafigyelni magamra, szedek vitamint, meg azért 6-7 órát alszom hétk... (2013.04.07. 19:08) Összevisszaság
  • NoNa: @Juliet89: @Rajmundka: köszi csajszik :-* (2013.02.25. 21:40) Madzag

Összevisszaság

2013.04.06. 23:54

szerző: NoNa

Milyen fura, a múltkor belinkelt Rihanna számot ma végig sem tudtam hallgatni, annyira más hangulatban vagyok már. Pedig sokszor törik el mostanában a mécses, nagyon túlterheltem magam, de valahogy mégis más a hangulatom. Röviden a jelenlegi helyzetemről: továbbra is teljes állásban gyakornokoskodom, szeretem a munkát, csak nem bírom ezt a napi 8 órát egy helyben ülést. De azért baromira várom már, hogy vége legyen a gyaknak:D Emellé a munka mellé bejött újra a külföldi munkavállalókat közvetítő céges meló is, a jelentkezők anyagát nézem át, javítom, kommunikálok velük. Ez kb. napi 2-3 óra munka, mert most nagyon sok jelentkezőnk van, és egyedül rögzítek most minden új emberkét/régi emberkék anyagát. Na és akkor ha nem lenne elég a napi 10-12 órás meló, mellette még szakdogát is írok, konzultálok, interjút készítek, szabályzatokat és szerződéseket olvasgatok:D Brutál, és nagyon remélem, hogy időre kész leszek a szakdogával, szeretnék már ezzel végleg leszámolni. Sportra most semmi időm nem jut, amit látok és érzek is magamon, de sajnos ez most nem ennek az időszaka.

Heti egyszer időt szánok valamelyik baráti társaságra/barátnőre/barátra, mert muszáj néha kimozdulni, mondjuk ezek jól is esnek:) És hát itt van a pasi mizériám is. Most 4 hónapig ilyen se veled se nélküled kapcsolatban voltam Tomival,  sajnos ő alkalmatlan ember egy párkapcsolatra, ezt ő is tudja magáról, meg én is róla, így csak szenvedtünk egymás mellett, de különmenni meg soha nem volt erőm, pedig karácsony óta heti egyszer próbáltam magamtól őt elűzni, de nem sikerült. Most jutottam el odáig, hogy már nem érdekel, én ezt nem akarok, inkább ne legyen semmi, mint ez a szenvedés. Úgyhogy most újra randizom mással is, és reménykedem, hogy valami összejön, hátha:PPP De ha nem, az sem gond, mert már kaptam szerződést a Kanári szigetekről, mehetnék recepciósnak egy 5 csillagos szállodába, de még nem írtam alá a szerződést, nem akarom elkapkodni a döntést. 

Ezek vannak most, eléggé összevisszaság van most mindenben, de remélem minden sínen van, csak még döcögős az út:D Csak lesz ez jobb is, remélem hamarosan. Puszi csajok :)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://inpink.blog.hu/api/trackback/id/tr595204810

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Juliet89 2013.04.07. 18:25:38

Vigyázz azért magadra, ez a túlhajszolás semmi jóra nem fog vezetni majd, próbálj azért aludni eleget pl, figyelj az egészségedre. :) Ebben a rohanó világban muszáj odafigyelni magunkra. :P
Kanári szigetek mi??? :D Azzziggen, elég jóóó! :D Ha aláírod értesíts minket, és ha mész akkor jöhet a blog 2.0 :D
Pasi téren teljes mértékben megértelek, S.-val nekem is ez a szenvedős történet volt csak. Remélem akivel most randizol azzal jobb lesz a helyzet, én is elkezdtem ismerkedni, meglátjuk... :) Hátha hoz valami pozitívat ez az év.
Sok puszi!!! :)

NoNa 2013.04.07. 19:08:18

@Juliet89: Köszi:)) Igyekszem odafigyelni magamra, szedek vitamint, meg azért 6-7 órát alszom hétközben, hétvégén meg amennyit csak tudok.

Ha megyek külföldre, akkor jön a 3. külföldi blogom:D

Helyes, te is ismerkedj, régen volt már S. meg az sem volt sikertörténet, ránk férne már egy normális kapcsolat!!!:)

Puszi
süti beállítások módosítása