Az életem és más érdekességek:)

Egy 24 éves, Budapesten élő lány kalandos élete...velem mindig történik valami, ami persze nem mindig jó, de legalább nem unalmas:)

Utolsó kommentek

  • Juliet89: Gratulálok az új munkahelyhez, ha ezt akartad csinálni, akkor biztos nagyon jól fogod ott érezni m... (2014.01.31. 14:49) Még január van, máris mennyi minden történt!
  • Rajmundka: "Egy hagyományom van ezen a magas színvonalú blogon:" ezen besírtam most! :DDD te beteg vagy! :D ... (2014.01.11. 20:54) Új év
  • Juliet89: Annyira nevetek, de annyira. :DDDDDD Még jó, hogy nem nőgyógyász a faszi. :D Ez tényleg nagyon ros... (2013.12.30. 18:44) A világ legrosszabb randija...
  • Rajmundka: hát totál lementem hídba. :D olvastam, és nem tudtam eldönteni, hogy sírjak-e vagy nevessek, de ar... (2013.12.01. 22:23) A világ legrosszabb randija...
  • NoNa: @Juliet89: Köszi:)) Igyekszem odafigyelni magamra, szedek vitamint, meg azért 6-7 órát alszom hétk... (2013.04.07. 19:08) Összevisszaság
  • Utolsó 20
free counters

Molyolok

Friss topikok

  • Juliet89: Gratulálok az új munkahelyhez, ha ezt akartad csinálni, akkor biztos nagyon jól fogod ott érezni m... (2014.01.31. 14:49) Még január van, máris mennyi minden történt!
  • Rajmundka: "Egy hagyományom van ezen a magas színvonalú blogon:" ezen besírtam most! :DDD te beteg vagy! :D ... (2014.01.11. 20:54) Új év
  • Juliet89: Annyira nevetek, de annyira. :DDDDDD Még jó, hogy nem nőgyógyász a faszi. :D Ez tényleg nagyon ros... (2013.12.30. 18:44) A világ legrosszabb randija...
  • NoNa: @Juliet89: Köszi:)) Igyekszem odafigyelni magamra, szedek vitamint, meg azért 6-7 órát alszom hétk... (2013.04.07. 19:08) Összevisszaság
  • NoNa: @Juliet89: @Rajmundka: köszi csajszik :-* (2013.02.25. 21:40) Madzag

Ezzel a kedves poszttal igyekszem Titeket is motiválni arra, hogy írjatok már fél évente egy bejegyzést:D És mivel pár terv egészen jól alakul a 2014-es tervekből, úgy érzem, hogy ildomos ezekről írni :)

Májusban nem fogom letenni a középfokú szakmai nyelvvizsgát, mert a félmaratoni felkészülés és az új munkahely miatt nem hiszem, hogy ez menne. De nem baj, attól még rajta vagyok az ügyön, és megcsinálom majd! Az előző mondatból adódik, hogy áprilisban lefutom a félmaratont, erre elkezdtem már az edzéstervem teljesítését. Mivel alig sportoltam az elmúlt 3 hónapban, kva nehéz most, sokkal többet kell teljesítenem, mint amennyire képesnek érzem magam. De csinálom, mert elhatároztam magam. Heti 5 futóedzésem van, ami a mostani 0- mínusz 5 fok között kissé nehézkes, alapból maga a táv lefutása is küzdelmes emberi körülmények között, hát még ilyen hidegben:D De nincs kifogás, nincs hiszti hogy hideg van/fáj a fejem/izomlázam van/fáradt vagyok/álmos vagyok/nincs kedvem/Zolival akarok lenni/nemrég ettem/ésatöbbi, hanem mindig úgy kalkulálom az életemet, hogy a tervezett táv kisebb módosításokkal, de beleférjen az életembe. Nem könnyű, főleg a 12 órás  össze-vissza nappalos-éjszakás életvitelem mellett, de nem megoldhatatlan. 

Ami még újdonság, hogy február 17-étől új munkahelyen fogok dolgozni! Valóra vált egy olyan álmom, amit már 4 éve dédelgetek magamban. Nem tudom, hogy mennyire fog tetszeni, vagy mennyi leszek jó benne, de évek óta ezen a területen szeretnék dolgozni, és most végre lehetőségem is lesz rá. Tehát junior researcher-ként fogok dolgozni egy olyan fejvadász cégnél, akik kizárólag közép- és felsővezetőket vadásznak le különböző szektoroknak (bankoknak, gyártó cégeknek, IT-s cégeknek). A munkahelyem 50 percre lesz otthontól (a mostani is pont ennyi), viszont sokkal barátságosabb a környék. Igazából ez egy elit környék, Svábhegy, csupa újgazdag ember/család. 9-től fél 6-ig van a munkaidő, tehát nem kell iszonyat korán kelnem, és a legnagyobb tömegben mennem a sok zombi-emberrel:D Kötelező lesz a business casual öltözet, tehát be kell táraznom csupa elegáns, irodai szerelésből, alig van 1-2 ilyen darabom, úgyhogy ez még egy nagy kihívás lesz...Félek nagyon az új helytől, nagy kihívás lesz, de biztos vagyok benne, hogy rengeteget fogok itt tanulni. És végre nem kell éjszaka dolgoznom, szabadok lesznek a hétvégéim, este mehetek sportolni, nem az lesz hogy este fél 8-kor végzek a munkában és onnan már csak hazaesni lesz erőm...

Az új munka folyománya (amennyiben beválik!),  hogy március végén szeretnénk összeköltözni Zolival. Ezt már 2 héttel a járásunk után megbeszéltük, hogy ez lenne a lehető legjobb, ami történhetne:D Azóta is rajta voltunk a témán, csak hát az anyagiak nem úgy engedték...Most sem dúskálunk a pénzben, de bele akarunk vágni, közös otthont szeretnénk, közös háztartást, közös életet. Február 7-én leszünk fél évesek, ami szintén nagy szám, tekintve az előéletemet:D Kinéztük már a kerületet, ahonnan mindkettőnk munkahelye 30 percre lenne (tekintve hogy a város két külön szegletében dolgozunk, ez egész jó:D), sőt, otthontól is csak 30 percre lennénk. Csak itt meg az ingatlanárak elég magasak:S Nagyon izgulok, alig várom már, hogy este vmi finom vacsival várhassam haza, vagy hogy egy hosszú munkanap után HAZA mehessek hozzá, ne hozzám és hozzád legyen az opció :) Remélem az anyagiak is úgy alakulnak majd, hogy ki tudjuk gazdálkodni. És remélem, hogy az együttélés is menni fog:D

Még egy aprócska, inkább viccesebb hír: a hostelben múltkor fotózás volt, és szerencsémre pont én dolgoztam, tehát kamu vendéget is eljátszom, és a recepcióst is én alakítom, szóval a hostel legújabb képei, ami mindenhova felkerülnek majd (honlap, FB, booking, az összes szállásfoglalós oldal, ahol a hostel fent van), na azokon én fogok díszelegni:DDDD Gyönyörű búcsúajándék :P 

Ezek vannak most, a futás-új munkahely- albérlet kombó elég rendesen leköti az agyamat, mindig vmin gondolkodom:) Szóval hajrá nekünk, és persze hajrá nektek is, bármihez kell majd a jószerencse:)))

Címkék: albérlet fejvadász újmunkahely közösélet

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://inpink.blog.hu/api/trackback/id/tr945785576

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Juliet89 2014.01.31. 14:49:43

Gratulálok az új munkahelyhez, ha ezt akartad csinálni, akkor biztos nagyon jól fogod ott érezni magad!! :)) És meglátod tényleg jobb, hogy napközben dolgozol, persze megvan a hátránya is, mert én pl. utálom, hogy semmit nem tudok elintézni, mert alapvetően minden 4-5-ig van nyitva... :D De azért az éjszakázás meg este hazaérés nagyon le tudja húzni az embert. Végülis ez a 'normálisabb' életmód. :) Teszem hozzá nekem így sincs kedvem sportolni, én már 4-kor is fáradt vagyok ha hazaesek. :D De próbálom motiválni magam és majd egyre többet megint, ha bejön a jó idő elkezdem a futást én is újra. De mivel májusban államvizsga, így ide látom, hogy ebből már csak utána lesz valami. :) De akkor már biztos. Gratulálok a fél évetekhez is Zolival, mi febr. 25-én leszünk fél évesek. :P Tiszta jók vagyunk. Már csak Elzuskának kellene összeszednie valami normális fickót, és akkor tök okék lennénk tényleg. :D Irigyellek amúgy, hogy nektek azért lassan lehetőségetek lesz összeköltözni, nekünk ez még biztos várat magára így, hogy én KV-n dolgozom, Sanyika meg Debben. Na de majd eljön a mi időnk is. :) Ja és leesett mostmár miért kérdezted az irodai cuccokat. :P Mostmár csak így fogsz nézelődni meglátod, én azóta ha kijövök egy boltból egy új cuccal: "na ez fasza lesz a bíróságra". :D Anya már ki van bukva tőlem, hogy mindig ilyen címen vásárolok ruhát. :P Hehe. :) Na szép napot Nona, puszillak! :)
süti beállítások módosítása