Az életem és más érdekességek:)

Egy 24 éves, Budapesten élő lány kalandos élete...velem mindig történik valami, ami persze nem mindig jó, de legalább nem unalmas:)

Utolsó kommentek

  • Juliet89: Gratulálok az új munkahelyhez, ha ezt akartad csinálni, akkor biztos nagyon jól fogod ott érezni m... (2014.01.31. 14:49) Még január van, máris mennyi minden történt!
  • Rajmundka: "Egy hagyományom van ezen a magas színvonalú blogon:" ezen besírtam most! :DDD te beteg vagy! :D ... (2014.01.11. 20:54) Új év
  • Juliet89: Annyira nevetek, de annyira. :DDDDDD Még jó, hogy nem nőgyógyász a faszi. :D Ez tényleg nagyon ros... (2013.12.30. 18:44) A világ legrosszabb randija...
  • Rajmundka: hát totál lementem hídba. :D olvastam, és nem tudtam eldönteni, hogy sírjak-e vagy nevessek, de ar... (2013.12.01. 22:23) A világ legrosszabb randija...
  • NoNa: @Juliet89: Köszi:)) Igyekszem odafigyelni magamra, szedek vitamint, meg azért 6-7 órát alszom hétk... (2013.04.07. 19:08) Összevisszaság
  • Utolsó 20
free counters

Molyolok

Friss topikok

  • Juliet89: Gratulálok az új munkahelyhez, ha ezt akartad csinálni, akkor biztos nagyon jól fogod ott érezni m... (2014.01.31. 14:49) Még január van, máris mennyi minden történt!
  • Rajmundka: "Egy hagyományom van ezen a magas színvonalú blogon:" ezen besírtam most! :DDD te beteg vagy! :D ... (2014.01.11. 20:54) Új év
  • Juliet89: Annyira nevetek, de annyira. :DDDDDD Még jó, hogy nem nőgyógyász a faszi. :D Ez tényleg nagyon ros... (2013.12.30. 18:44) A világ legrosszabb randija...
  • NoNa: @Juliet89: Köszi:)) Igyekszem odafigyelni magamra, szedek vitamint, meg azért 6-7 órát alszom hétk... (2013.04.07. 19:08) Összevisszaság
  • NoNa: @Juliet89: @Rajmundka: köszi csajszik :-* (2013.02.25. 21:40) Madzag

A világ legrosszabb randija...

2013.11.29. 11:55

szerző: NoNa

szó szerint. Amikor átéltem a történteket, a végére majdnem sírógörcsöt kaptam. Utólag mesélve nagyon vicces, és mindenki zseniálisnak tartja a legrosszabb randi történetét. Nem találkoztam még olyan emberrel, aki überelni tudta volna. Ez az eset még márciusban történt, de úgy érzem hogy muszáj megörökíteni az utókornak:D 

Az egész eset úgy kezdődött, hogy kiderült: műteni kell az orromat. A neurológusom tudott ajánlani egy jó fül-orr gégészt az egyik kórházban, időpontot egyeztetett vele és el is mentem hozzá. Tisztáztuk a műtét időpontját, mi hogyan fog történni, stb. A dokim  egy kb 45-50 éves, alacsony, pufók férfi, önmagában a külseje alapján nem sok vonzó dolog volt benne, bár kétség kívül az orvos presztízs és a munkaruha sokat dobott a szexiségén. De azért nem túl sokat...Megműtött, és mikor az altatásból ébredeztem már fűzött, hogy menjek majd el vele síelni, meg hasonlók. Én azt sem tudtam hol vagyok, mindenre igent mondtam hirtelen:D 

Szépen lábadoztam, a doktor úr különös figyelemmel kísért, személyesen ő jött be vizitre, vicceskedett, humorizált, szolidan flörtölt. A szobatársaim szerint sikerült elég alaposan zavarba hoznom a doki bácsit:) Hazajöhettem vasárnap a kórházból, és kedden volt a szülinapom, amit ugye teljesen egyedül, a négy fal között tölthettem el. Jött egy rejtélyes sms, "boldog szülinapot", hosszas smsezés után kiderült, hogy a doki bácsi írt, a kartonomról kinézte a számomat, a szülinapom dátumára meg emlékezett. Hízelgő volt nagyon a figyelmessége, kezdett vonzóbbá válni a szememben. Aztán felhívott, sokat beszéltünk telefonon, aztán Viber-eztünk is sokat, egész kellemes élmény volt. Aztán következő héten vizitre voltam hivatalos, be is mentem hozzá, megkért, hogy tegeződjünk, aztán elhívott randira. Számítottam rá, hogy ez lesz, és úgy voltam vele, hogy egy randit megér a dolog, kíváncsi voltam, hogy ebből mi sülhet ki. Adtam neki hálapénzt, amit nem akart elfogadni, de én meg nem akartam az adósa maradni...azt mondta, hogy ebből a pénzből visz majd el vacsorázni. Ennek nagyon megörültem, nem rossz pénz volt az, jól bezabálhattunk volna belőle. 

A randi egy szombati reggelre datálódott, doki úr előbb érkezett 20 perccel, ő addig kint várt a kocsiban. Kimentem, megláttam, hogy egy ronda gyerekcsináló sapiban van, ezer éves kikopott barna bőrkabátban, és egy még régebbi piros Suzukiban...Én a lehető legkevésbé anyagias lány vagyok, de ezen igencsak meglepődtem, egy két helyen dolgozó, műtéteket végző érett férfi egy kis piros Suzukival jár?! Na oké, szálljunk be. Meglepetés vol.1: a kocsi nem indul, az akksi lemerült amíg kint várakozott rám. A jelenet a következő volt: ő tolta a kocsit, én próbáltam beindítani, ez kb. olyan 20 méteren át tartott majd feladtuk. Épp akkor érkeztek meg anyáék, így Laci bebikázta a Suzukit, és útra kelhettünk. 

Meglepetés vol.2: el kellett mennünk a lakásához, mert az éjszakás holmiját MUSZÁJ hazavinnie. Hosszas győzködés után sem tudott rávenni, hogy felmenjek vele, így kb 5 perc után feladta a dolgot, felment a kis pakkjával, majd visszajött.

Első állomásunk Esztergom volt, ahol útközben többször le akart taperolni, majd kérte hogy csókoljam meg. Én meg WTF arccal néztem rá, hogy ez most vicc vagy komolyan gondolja? Sajnos nem viccelt:D Én kitértem előle, meg mondtam neki hogy talán az erőszak nem a legjobb módja az egymáshoz közeledésnek:D Új iphone telója volt, ezért vmi beteges késztetést érzett arra, hogy folyamatosan fotózzon útközben. Szóval a beteg ember telefonján van vagy 30 kép rólam, sétálás közben. Megnyugtató a tudat. Következő állomásunk Dobogókő volt...felmentünk vmi hütte szerű helyhez, amit mondta hogy megmutat. Ez délután 2 körül volt, 4 órája voltam étlen-szomjan, a hüttébe csak benéztünk, azt nem kérdezte meg hogy innék-e egy teát vagy valami:D Megnéztük, szép a hely, nagyon jó, menjünk. 

Meglepetés volt.3., az EBÉD. Ugye ott volt sok ezer forint a hálapénzből, és a doki amúgy is azt mondta, hogy elvisz egy szuper helyre kajálni, amit ő nagyon szeret, mert jó a kaja. Na ez végre jobb kedvre derített (azt csak mellékesen jegyzem meg, hogy az út alatt volt, hogy megpróbálta letaperolni a lábamat, közben szexuális jellegű célzásokat is tett, de közben ő komolyan azt hitte, hogy ebből lehet még igazi kapcsolat.). Szóval ebédünket a méltán híres Auchan kifőzdei során ejtettük meg, egy talponálló műanyag-tálcás helyen:DDDDD Ezzel alapjáraton nincs gond, ha 3 éve vagytok együtt és bevásárlás előtt beugrotok egy kajára. De első randin, egy 24 éves lányt ide vinni?:D Itt már menekültem volna haza, csak sajnos rettentő messze voltam az otthonomtól:( Én 2 palacsintát ettem (nem kérdezte meg, hogy inni kérek-e), ő 3 fogásos ebédet tolt le:D Azt hittem, ez az egész szürreális randi ennél nem lehet rosszabb. DE LETT!

Azt hittem végre hazaindulunk, hazavisz és örökre elfelejtem ezt a pokoli napot. A kocsiban megszólal: "szeretném, hogy megismerd a hétköznapi énemet", ezért be kellett mennem vele a Lidl-be vásárolni:D Bevásároltunk a gomba pörköltjéhez, vettünk neki azt amit kellett. Én kolbászoltam a sorok között jobbra-balra, egyszer csak megfordulok és kb fél centire volt tőlem a szája, ugyanis meg akart csókolni! Na itt már kikeltem magamból, hogy mi a faszt képzel magáról, undorító az erőszakoskodása és menjünk már...Oké, elindultunk hazafelé, de neki még fel kell vinnie a lakásába a cuccokat, amiket vett. MIII? Újabb 5 perc győzködés, hogy menjek már fel hozzá, és hogy nem fogja kinyitni a kocsit amíg nem ígérem meg, hogy felmegyek vele. Én pofán röhögtem, és mondta, hogy innen már prímán hazatalálok. Jaj nem, azt mégsem, akkor várjam meg a kocsiban. Kb. negyed órát volt fent a lakásán, őőő nem mernék ítélkezni, de lenne egy-két tippem hogy mivel töltötte az idejét (fúúj!). Aztán hazavitt, én sokkos állapotban lefeküdtem aludni, annyira kimerített ez az egész. Este már hívott, hogy másnap este is randizzunk, mert a mai tök jól sikerült:D Én szóltam, hogy talán nem így kellene bánnia azzal a nővel, aki meg akar hódítani, mire ő lebaszott, hogy minden nő ilyen selejtes mint én, soha nem elégszünk meg semmivel, és nem értékeljük a jót. Én mondtam hogy teljesen igaza van, rosszul döntök, de így döntök, úgyhogy szevasz!

Szerencsére sikerült egymás elfelejtenünk, egészen augusztusig. Akkor ugyanis a doki bácsi hívott:D Nem vettem fel, smsben kérdeztem tőle, hogy mit akar. A következő sms fogadott: "Szabin vagyok, van időm sok mindenre, hát érdeklődnék a hogylétedről:)" :D Nem hittem el. Felvilágosítottam hogy párkapcsolatban vagyok, boldog vagyok és ennyi. Fel is fogta szerencsére, azóta sem keresett. 

Ez a sztorija életem legrosszabb randijának, várom a véleményeket:DDDDD Nem ér nagyon savazni, elég büntetés volt az élettől már az is, hogy ezt át kellett élnem:P Ugyanakkor mélységesen elszomorító, hogy egy felnőtt férfi, aki ráadásul orvos, műtéteket végez, ennyire csökött legyen az érzelmek és az udvarlás terén. Sok apróság volt, amit nem is merek leírni, főleg a megjegyzéseit, de képzelhetitek, hogy azok milyenek lehettek...

Címkék: pokol randi doktor legrosszabb legrosszabbrandi

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://inpink.blog.hu/api/trackback/id/tr525667250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rajmundka 2013.12.01. 22:23:27

hát totál lementem hídba. :D olvastam, és nem tudtam eldönteni, hogy sírjak-e vagy nevessek, de arra jutottam, hogy ez a faszi is a szánalmas kategóriába tartozik. full gáz, hogy ennyi idősen valaki ilyen legyen. úgyhogy az elején még nevettem, de a végére rendesen felhúztam az agyam!
DE HOGY A PICSÁBA MEHETTÉL EL VELE?!?! :D Nonaaaa, hát zsebre vágtad a józan eszed?? :DDD többet ilyet SOHA! :D

Juliet89 2013.12.30. 18:44:00

Annyira nevetek, de annyira. :DDDDDD Még jó, hogy nem nőgyógyász a faszi. :D Ez tényleg nagyon rossz randi volt hallod, toplistás. Nekem ennyire rossz soha nem volt. :D Mondjuk én a helyedben még el is sírtam volna magam, hát rendesen félelmetes, hogy mennyire erőszakos volt veled. Én ezt már az első ilyennél nem bírtam volna, inkább még haza is gyalogolok. :D Bár alapból nem értem, hogy mehettél el egy 45-50-es ronda dokibácsival. :DDDD Na mindegy, ezt imádtam, köszi, hogy megosztottad velünk. :)))) Ja és csak szólok, hogy én is visszatértem blogügyileg. :D Puszi:)
süti beállítások módosítása