Az életem és más érdekességek:)

Egy 24 éves, Budapesten élő lány kalandos élete...velem mindig történik valami, ami persze nem mindig jó, de legalább nem unalmas:)

Utolsó kommentek

  • Juliet89: Gratulálok az új munkahelyhez, ha ezt akartad csinálni, akkor biztos nagyon jól fogod ott érezni m... (2014.01.31. 14:49) Még január van, máris mennyi minden történt!
  • Rajmundka: "Egy hagyományom van ezen a magas színvonalú blogon:" ezen besírtam most! :DDD te beteg vagy! :D ... (2014.01.11. 20:54) Új év
  • Juliet89: Annyira nevetek, de annyira. :DDDDDD Még jó, hogy nem nőgyógyász a faszi. :D Ez tényleg nagyon ros... (2013.12.30. 18:44) A világ legrosszabb randija...
  • Rajmundka: hát totál lementem hídba. :D olvastam, és nem tudtam eldönteni, hogy sírjak-e vagy nevessek, de ar... (2013.12.01. 22:23) A világ legrosszabb randija...
  • NoNa: @Juliet89: Köszi:)) Igyekszem odafigyelni magamra, szedek vitamint, meg azért 6-7 órát alszom hétk... (2013.04.07. 19:08) Összevisszaság
  • Utolsó 20
free counters

Molyolok

Friss topikok

  • Juliet89: Gratulálok az új munkahelyhez, ha ezt akartad csinálni, akkor biztos nagyon jól fogod ott érezni m... (2014.01.31. 14:49) Még január van, máris mennyi minden történt!
  • Rajmundka: "Egy hagyományom van ezen a magas színvonalú blogon:" ezen besírtam most! :DDD te beteg vagy! :D ... (2014.01.11. 20:54) Új év
  • Juliet89: Annyira nevetek, de annyira. :DDDDDD Még jó, hogy nem nőgyógyász a faszi. :D Ez tényleg nagyon ros... (2013.12.30. 18:44) A világ legrosszabb randija...
  • NoNa: @Juliet89: Köszi:)) Igyekszem odafigyelni magamra, szedek vitamint, meg azért 6-7 órát alszom hétk... (2013.04.07. 19:08) Összevisszaság
  • NoNa: @Juliet89: @Rajmundka: köszi csajszik :-* (2013.02.25. 21:40) Madzag

Összefoglaló az évről

2012.12.31. 14:01

szerző: NoNa

Lássuk, hogy mi is történt 2012-ben:

- 2 hónapot dolgoztam Mallorcán, szuper barátokat szereztem, sokat buliztam, csokibarnára sültem, találkoztam Rafael Nadallal, bebarangoltam a szigetet Gáborral

- voltam Barcelonában, körbebicikliztem a várost:))

- vettem egy Kindle-t, amit azóta is imádok:)

- lediplomáztam az ELTE-n ötösre

- fél évet dolgoztam a Hostelben, amit imádtam:) ott ismertem meg Bogit, akit azóta is imádok, és a többi lányt is nagyon-nagyon szeretem

- emlékezetes kalandjaim voltak több spanyol, egy olasz és egy horvát sráccal (international love:D). Az olaszba azóta is plátóian szerelmes vagyok:)

- voltam Horvátországban, Porec-ben kettesben tesómmal

- kivizsgáltattam a migrénemet, amiről orvosilag is kiderült, hogy van. Más baj szerencsére nincs az agytevékenységemmel:) Bár így derült ki, hogy az egy éve tartó eldugult orrom-orrcsepp függőségem hátterében orrsövény ferdülés áll, amit meg kell majd műteni

- felújítottuk a szobámat, gyönyörű színe lett, nagyon otthonos és csajos

- elkezdtem dolgozni egy 5 csillagos luxus szálloda HR osztályán gyakornokként

- folytattam a munkát a del REY-nél, tavasszal nagyon sokat dolgoztam, de ősszel is volt bőven munka. Kiállítottunk a BME külügyi börzéjén, a BGF karrier napján, előadást tartottam egy szakközép iskolában

- 1 vizsga híján sikeresen teljesítettem a legutolsó tanulós félévemet a BGF-en, úgyhogy már nem sok dolog választ el a diplomától:)

- elkezdtem szigorúan diétázni és heti 5-ször sportolni, 2 hónapig csináltam minimális "bűnözésekkel", de két hónapon át minden egyes nap minden kalóriát megszámoltam, és keményen edzettem. Meg is lett az eredménye, sikerült 3,5 kilót fogynom, a legkritikusabb helyekről. Nagyon szép eredményt értem el, büszke voltam magamra. Decemberben nem diétáztam, maradt a heti 2-3 sport, de tavasztól újra belevetem majd magam:)

- futottam sokat, itthon is, Mallorcán is. Indultam futóversenyen a tesómmal:) 

- továbbra is egyben van az ELTE-s baráti társaság, már lassan 5 éve <3 Idén Bujákon töltöttünk együtt 3 napot. Ugyanakkor a BGF-es társaság felbomlott, már csak pár emberrel tartom a kapcsolatot, de velük nagyon:)

- kétszer is volt nálam 3 napra a zalaegerszegi barátnőm. Azért elég jó, hogy az exemmel már nem tartom a kapcsolatot, de Barbival nem csak hogy megmaradt, hanem ilyen szuperré vált:)

- idén 4706 oldalt olvastam el, jóval kevesebbet, mint tavaly. De ez sem olyan rossz:)

- randizgattam ezzel-azzal, de nem jártam senkivel

Ennyi lett volna 2012. Így összeszedve egészen elégedett vagyok, persze megint úgy érzem, hogy semmit nem értem el/semmit nem haladtam előre, de visszaolvasva nem is annyira rossz. 2013 hozza majd az igazi változásokat, és remélem végre elkezdhetem ízlelgetni az utóbbi 5 év küzdelmének a gyümölcsét. Minden erőmmel azon vagyok, hogy ez így legyen:) 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://inpink.blog.hu/api/trackback/id/tr54989208

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rajmundka 2013.01.01. 12:09:21

pfah, tiszta jó volt ezt végigolvasni, csak mosolyogtam. :) ne merj panaszkodni, irigylésre méltó amiket elkövetsz, meg amilyen kitartásod, hozzáállásod van a dolgokhoz, azt nagyon becsüld meg! végignézhetsz a mostani elsős fősulisokon, hogy ki tudná ezt végigcsinálni! :) meg úgy nagyáltalánosságban is... :D
szal gratulálok! :) az elért eredményekre meg legyél nagyon-nagyon büszke!!! :))) hasonló jókat 2K13-ra is! ;)

puszmák!
süti beállítások módosítása