Az életem és más érdekességek:)

Egy 24 éves, Budapesten élő lány kalandos élete...velem mindig történik valami, ami persze nem mindig jó, de legalább nem unalmas:)

Utolsó kommentek

  • Juliet89: Gratulálok az új munkahelyhez, ha ezt akartad csinálni, akkor biztos nagyon jól fogod ott érezni m... (2014.01.31. 14:49) Még január van, máris mennyi minden történt!
  • Rajmundka: "Egy hagyományom van ezen a magas színvonalú blogon:" ezen besírtam most! :DDD te beteg vagy! :D ... (2014.01.11. 20:54) Új év
  • Juliet89: Annyira nevetek, de annyira. :DDDDDD Még jó, hogy nem nőgyógyász a faszi. :D Ez tényleg nagyon ros... (2013.12.30. 18:44) A világ legrosszabb randija...
  • Rajmundka: hát totál lementem hídba. :D olvastam, és nem tudtam eldönteni, hogy sírjak-e vagy nevessek, de ar... (2013.12.01. 22:23) A világ legrosszabb randija...
  • NoNa: @Juliet89: Köszi:)) Igyekszem odafigyelni magamra, szedek vitamint, meg azért 6-7 órát alszom hétk... (2013.04.07. 19:08) Összevisszaság
  • Utolsó 20
free counters

Molyolok

Friss topikok

  • Juliet89: Gratulálok az új munkahelyhez, ha ezt akartad csinálni, akkor biztos nagyon jól fogod ott érezni m... (2014.01.31. 14:49) Még január van, máris mennyi minden történt!
  • Rajmundka: "Egy hagyományom van ezen a magas színvonalú blogon:" ezen besírtam most! :DDD te beteg vagy! :D ... (2014.01.11. 20:54) Új év
  • Juliet89: Annyira nevetek, de annyira. :DDDDDD Még jó, hogy nem nőgyógyász a faszi. :D Ez tényleg nagyon ros... (2013.12.30. 18:44) A világ legrosszabb randija...
  • NoNa: @Juliet89: Köszi:)) Igyekszem odafigyelni magamra, szedek vitamint, meg azért 6-7 órát alszom hétk... (2013.04.07. 19:08) Összevisszaság
  • NoNa: @Juliet89: @Rajmundka: köszi csajszik :-* (2013.02.25. 21:40) Madzag

Szerelem

2013.09.12. 14:49

szerző: NoNa

Nem gondoltam volna, hogy én még lehetek ilyen szerelmes. Hogy ennyire odaadom majd magam valakinek, mindenestől, hogy van olyan ember, akivel legszívesebben életem minden áldott percét együtt tölteném és még akkor sem unnám meg. Menthetetlenül szerelmes vagyok, és a legjobb érzés szeretni egy olyan embert, aki önmagamért szeret. Hihetetlen, hogy ezt mennyit kerestem, mennyit küzdöttem, mennyit kívántam, mennyit sírtam, mennyit csalódtam, mire eljutottam idáig. Arra ami most van, úgy vigyázok, mint egy hímes tojásra, és hálát adok azért, hogy így alakult az életem. 

Minden reggel mosolyogva indul, mert ott vagyunk egymásnak, mert a másik szerelmes tekintetéből érezzük, hogy kerek a világ, megtaláltuk a helyünket. Egymás mellett, kéz a kézben, összeolvadt pillantásokban. Amíg ezt nem érzed, nem vagy szerelmes. Amikor majd ezt érzed, érezd magad a világ legszerencsésebb emberének :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://inpink.blog.hu/api/trackback/id/tr685508932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása