Az életem és más érdekességek:)

Egy 24 éves, Budapesten élő lány kalandos élete...velem mindig történik valami, ami persze nem mindig jó, de legalább nem unalmas:)

Utolsó kommentek

  • Juliet89: Gratulálok az új munkahelyhez, ha ezt akartad csinálni, akkor biztos nagyon jól fogod ott érezni m... (2014.01.31. 14:49) Még január van, máris mennyi minden történt!
  • Rajmundka: "Egy hagyományom van ezen a magas színvonalú blogon:" ezen besírtam most! :DDD te beteg vagy! :D ... (2014.01.11. 20:54) Új év
  • Juliet89: Annyira nevetek, de annyira. :DDDDDD Még jó, hogy nem nőgyógyász a faszi. :D Ez tényleg nagyon ros... (2013.12.30. 18:44) A világ legrosszabb randija...
  • Rajmundka: hát totál lementem hídba. :D olvastam, és nem tudtam eldönteni, hogy sírjak-e vagy nevessek, de ar... (2013.12.01. 22:23) A világ legrosszabb randija...
  • NoNa: @Juliet89: Köszi:)) Igyekszem odafigyelni magamra, szedek vitamint, meg azért 6-7 órát alszom hétk... (2013.04.07. 19:08) Összevisszaság
  • Utolsó 20
free counters

Molyolok

Friss topikok

  • Juliet89: Gratulálok az új munkahelyhez, ha ezt akartad csinálni, akkor biztos nagyon jól fogod ott érezni m... (2014.01.31. 14:49) Még január van, máris mennyi minden történt!
  • Rajmundka: "Egy hagyományom van ezen a magas színvonalú blogon:" ezen besírtam most! :DDD te beteg vagy! :D ... (2014.01.11. 20:54) Új év
  • Juliet89: Annyira nevetek, de annyira. :DDDDDD Még jó, hogy nem nőgyógyász a faszi. :D Ez tényleg nagyon ros... (2013.12.30. 18:44) A világ legrosszabb randija...
  • NoNa: @Juliet89: Köszi:)) Igyekszem odafigyelni magamra, szedek vitamint, meg azért 6-7 órát alszom hétk... (2013.04.07. 19:08) Összevisszaság
  • NoNa: @Juliet89: @Rajmundka: köszi csajszik :-* (2013.02.25. 21:40) Madzag

Összfoglaló 2015-ről

2015.12.30. 20:02

szerző: NoNa

Sziasztok!

Bár az előző posztban már elég sok infót lelőttem, de azért itt is mindent összefoglalnék:

- 2015-ben 3800 oldalt olvastam, ami 2010 óta több, mint 33.000 elolvasott oldalt jelent :)

- ez az év sok szakmai kihívást jelentett: sikeres voltam az előző munkahelyemen, én lettem a cég egyik legtöbbet termelő dolgozója, projektvezető lettem egy nagyszabású beruházás kapcsán (összesen kb 8 embert vezettem), új projektbe vágtam a LinkedIn kapcsán, előadásokat és tréningeket tartottam több száz ember előtt, jártam üzleti úton Prágában. Ha egy kicsit tovább maradok a cégnél (kb 2 héttel), akkor én lettem volna a mérnöki csoport vezetője. De a cég nem fizetett időben bért, a cafeteria elemekért könyörögni kellett, voltak bónusz megvonások, és számomra nem elfogadható döntések az ügyvezető részéről. LinkedInen megkeresett a Hays, én ezek miatt a szarságok miatt nyitott voltam (bár aktívan egyáltalán nem kerestem állást). Eredetileg IT részre akartak tenni, de látták, hogy a mérnöki terület áll hozzám közel, és bár ott nem volt szabad hely, csináltak nekem egyet. Ez augusztusban történt, febr. 10-én jár le a fél éves határozott idejű szerződésem, de már most a bevételi tervem 150%-án állok (pedig elég magas a léc, de jó cégeket és projekteket kaptam). Sok lehetőséget látok magam előtt, és érzem, hogy ez csak a kezdete mindennek.

- tesóm terhes :) Jövő áprilisban fog születni a leendő keresztfiam, Ákos, akit alig várunk már! Nem volt még a családban ilyen pici baba, nagyon kíváncsi vagyok arra, hogy milyen pelenkázni, milyen az igazi babaillat :)

- sokat edzettem az évben, a futást csak szakaszosan csináltam, de mellette nekikezdtem a BBG edzéstervnek is, ezt egy ausztrál lány találta ki. Nagyon szép változást hozott a heti 3 edzés, csak a hideg beköszöntével nem tudtam tovább csinálni, meg költöztünk is, nem volt rá időm. Jártam rúdtáncra, amit március táján abba kellett hagynom a rengeteg munka és a spanyol miatt, tetszett a sport, de gyenge izomzattal nem sok örömét leli benne az ember, meg kell hozzá erősödni :) Próbáltam odafigyelni a mozgásra, a kajálásra sajnos kevésbé.

- Ádám :) Nem egyszerű a kapcsolatunk, nem jön minden könnyen, komolyan megdolgozunk a boldogságért. Már 1 éves és 2 hónapja vagyunk együtt, és most decemberben úgy döntöttünk, hogy összeköltözünk. Így az egész hónap költözésről, pakolásról, dobozokról, rendetlenségről szólt, de talán már egész jól állunk. Imádjuk a lakást, a környéket, a közös otthonunkat, hogy egymáshoz érhetünk Haza, hogy minden problémát közösen kell megoldanunk. Eddig az összeköltözés csak jót tett velünk, sokkal nehezebb volt az életünk külön. Sokat segít a háztartásban, bármikor számíthatok rá, jól kiegészítjük egymást, imádom, hogy ő napközben bármit el tud intézni, imádom, hogy esténként van 1-2 órám magamra, mert ő dolgozik. Tudok edzeni, olvasni, sorozatot nézni, vasalni, bármit :) Karácsony szuperül telt, végig egymás családjával voltunk.

- Voltam a VOLT fesztiválon újra, John Newman koncertje fenomenális volt, imádtam :) Eljutottam egy Ákos koncertre is, amire nyertem a jegyeket Twitteren :)

- Letettem a spanyol nyelvvizsgát, jeeeee :) Sokat jártam külön tanárhoz, sokszor este 9-éjfél között gyakoroltam munka után, rengeteget túlóráztam abban az időszakban. Kemény volt esténként és minden hétvégén tanulni, gyakorolni, tanárhoz járni, de sikerült a nyelvvizsga, így meglett a 2. diplomám! Jó sok év kellett hozzá, de végre lezártnak tekinthetem ezt a projektet is.

- voltam wellness hétvégén anyukámmal és tesómmal :) Sokat utaztam belföldön is, mivel rengeteg ügyfélnél jártam idén :) Persze inkább a kirándulós belföldi utazásokat szerettem volna megélni, de azt majd jövőre. Jártam Sopronban, Debrecenben (háromszor is), Esztergomban, Nyíregyházán, Miskolcon, Gyöngyösön, Hatvanban, Vácon, Visegrádon, Balatonon. De amire nem számítottam, hogy nagyon sokat voltam külföldön! Jártam Prágában üzleti úton, de sajnos a városból keveset láttam. Krakkóban töltöttünk el 5 napot, ami csodálatos volt, az airbnb szállásunk szuper volt, a város csodálatos, régi vágyam teljesült: eljutottam Auschwitz-ba. Itt tudatosult bennünk Ádámmal, hogy mennyire jól megvagyunk együtt, pedig egy utazás nem kevés stresszt és nehézséget hoz egy kapcsolatba. Voltunk Szlovéniában is egy napot, de sajnos elég rossz időnk volt. De szuper éttermet találtunk tripadvisor alapján, jót sétáltunk, szóval ez is egy nagyon jó kis nap volt. De az abszolút favoritom a nyaralásunk volt Horvátországban. Nagyon last minute sikerült megszerveznem, konkrétan kitaláltam kedden, és szombaton már a vonaton ültünk Brac szigete felé. 18 órát utaztunk, volt egy sétánk Zágrábban is. A szállásunk csodálatos helyen volt fillérekért (airbnb:)), imádtuk a közös vacsikat, a sok búvárkodást, a bicajozást 40 fokban, a hideg tengert, az összebújásokat, a naplementéket, az esti sétákat, mindent. Életem egyik legcsodálatosabb hete volt, bármikor újrakezdeném, és alig várom a következő nyaralást, bárhol is legyen az! 

 

- volt idén sok program, de még többet szeretnék :) Voltunk cirkuszban, állatkertben, arborétumban, füvészkertben, VOLT fesztiválon,  rengeteg új étteremben Magyarországon és külföldön is, jártam rúdtáncra, sokat találkoztam a barátaimmal, sokat voltam a Müpában/Erkel színházban, jó pár darabban meglestem Ádámot, vigyáztam tesómék házára többször is, voltam Ákos koncerten (nyertem ingyen jegyet:))

Várom a 2016-os évet, mert sok lehetőséget látok benne! Alig várom, hogy újabb vágyaim teljesüljenek, újabb terveket valósítsak meg, és hogy újabb célokat tűzzek ki magam elé!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://inpink.blog.hu/api/trackback/id/tr88213354

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása