Az életem és más érdekességek:)

Egy 24 éves, Budapesten élő lány kalandos élete...velem mindig történik valami, ami persze nem mindig jó, de legalább nem unalmas:)

Utolsó kommentek

  • Juliet89: Gratulálok az új munkahelyhez, ha ezt akartad csinálni, akkor biztos nagyon jól fogod ott érezni m... (2014.01.31. 14:49) Még január van, máris mennyi minden történt!
  • Rajmundka: "Egy hagyományom van ezen a magas színvonalú blogon:" ezen besírtam most! :DDD te beteg vagy! :D ... (2014.01.11. 20:54) Új év
  • Juliet89: Annyira nevetek, de annyira. :DDDDDD Még jó, hogy nem nőgyógyász a faszi. :D Ez tényleg nagyon ros... (2013.12.30. 18:44) A világ legrosszabb randija...
  • Rajmundka: hát totál lementem hídba. :D olvastam, és nem tudtam eldönteni, hogy sírjak-e vagy nevessek, de ar... (2013.12.01. 22:23) A világ legrosszabb randija...
  • NoNa: @Juliet89: Köszi:)) Igyekszem odafigyelni magamra, szedek vitamint, meg azért 6-7 órát alszom hétk... (2013.04.07. 19:08) Összevisszaság
  • Utolsó 20
free counters

Molyolok

Friss topikok

  • Juliet89: Gratulálok az új munkahelyhez, ha ezt akartad csinálni, akkor biztos nagyon jól fogod ott érezni m... (2014.01.31. 14:49) Még január van, máris mennyi minden történt!
  • Rajmundka: "Egy hagyományom van ezen a magas színvonalú blogon:" ezen besírtam most! :DDD te beteg vagy! :D ... (2014.01.11. 20:54) Új év
  • Juliet89: Annyira nevetek, de annyira. :DDDDDD Még jó, hogy nem nőgyógyász a faszi. :D Ez tényleg nagyon ros... (2013.12.30. 18:44) A világ legrosszabb randija...
  • NoNa: @Juliet89: Köszi:)) Igyekszem odafigyelni magamra, szedek vitamint, meg azért 6-7 órát alszom hétk... (2013.04.07. 19:08) Összevisszaság
  • NoNa: @Juliet89: @Rajmundka: köszi csajszik :-* (2013.02.25. 21:40) Madzag

Tenni akarás&tevés

2012.09.27. 17:31

szerző: NoNa

Na az előző bejegyzés panaszkodós volt, most mindenre keresem a megoldást és próbálok is tenni értük. Ami a legfontosabb: hétfőtől diétába kezdek, napi ötszöri, normális étkezéssel, csak mindenből a kalória/szénhidrát/cukor szegény változatot kell beletennem. Főzni fogok magamra, és ha tartom a diétámat, szerintem a 23 év legkiegyensúlyozottabb és -egészségesebb étkezései következnek majd be az életemben:D Mellé heti ötször kellene sportolni, 2 futó és 3 súlyzós edzés kellene. Jövőhéten el is megyek a "közeli" (kocsival kb 10 perc) edzőterembe, beiratkozom és rávetülök az edzőbácsira, hogy szánjon meg és segítsen embert faragni belőlem. Vettem új konyhai digitális mérleget, rendeltem fehérje port, vettem HairClinic kapszulát, már kb. 3 hete használok Paula's Choice termékeket, amik szuperek. Elég drágák, de úgy látom, hogy sokkal szebb lett az arcom. Csak így tovább:D

Holnap vééégre találkozom a főnökömmel, és átbeszéljük, hogy mi hogyan lesz a köv. félévben. Remélem csupa jó dolgokról lesz szó, és olyan terület lesz az enyém, ami tényleg érdekel. Szeretném, ha sok időmet lekötné, most túl sok ez a heti 3 szabadnap:D És hogyha normális mennyiségű pénzt keresnék:) 

A szobám egyre szebb, csak még polcokat kellene beszerezni. De a visszapakolással haladok, csak mindent átnézve iszonyú lassú folyamat. Úgyhogy néha kész káosz a szobám, de már látom a fényt az alagút végén:D 

Pasi fronton a helyzet változatlan, de mondjuk úgy, hogy ne járok el "sehova", úgy igen nehéz ismerkedni:D Gábor hazajön jövőhét pénteken, ő nagyon be van már sózva, végül is 1,5 hónapja várja hogy újra együtt lehessünk...de azért mondtam neki hogy ácsi, mi azért még nem járunk és ezt ne is nagyon beszélje be magának mert nincs így. Lehet hogy így lesz, bár mondjuk kevést esélyt látok erre, mert ha 1,5 hónap alatt nem alakult ki bennem több, mint barátság, akkor sztem ez veszett fejsze nyele...

Ez a helyzet most, remélem ez a gödörből való kilábalás kezdete:D Ámen!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://inpink.blog.hu/api/trackback/id/tr554806792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rajmundka 2012.10.01. 00:06:41

hú, most miattad kezdem el én is újra az edzést! :D még Alesszát kellene bevonni a dologba, aztán nagyon faszányosak lennénk! ;) Meg majd írd meg milyen a fehérje, mert azt még nem rendeltem, meg eleve sok a silány minőségű is, szal parázok... :D De 3unk közül mindenben te vagy a legbátrabb, simán kinevezhetnénk vezérünknek! :DDDD
Na, majd jelentkezz a fejleményekkel! :D
Puszmák!

Ja, ez a csávó tuti lökött... :DDD

NoNa 2012.10.03. 21:58:03

@Rajmundka: én vagyok a legbátrabb?:DDDD Ez de aranyos volt:D Írok majd részletesen az új életmódról, már 2 napja tart a diéta+sport, nagyon elszánt vagyok:D
süti beállítások módosítása