Az életem és más érdekességek:)

Egy 24 éves, Budapesten élő lány kalandos élete...velem mindig történik valami, ami persze nem mindig jó, de legalább nem unalmas:)

Utolsó kommentek

  • Juliet89: Gratulálok az új munkahelyhez, ha ezt akartad csinálni, akkor biztos nagyon jól fogod ott érezni m... (2014.01.31. 14:49) Még január van, máris mennyi minden történt!
  • Rajmundka: "Egy hagyományom van ezen a magas színvonalú blogon:" ezen besírtam most! :DDD te beteg vagy! :D ... (2014.01.11. 20:54) Új év
  • Juliet89: Annyira nevetek, de annyira. :DDDDDD Még jó, hogy nem nőgyógyász a faszi. :D Ez tényleg nagyon ros... (2013.12.30. 18:44) A világ legrosszabb randija...
  • Rajmundka: hát totál lementem hídba. :D olvastam, és nem tudtam eldönteni, hogy sírjak-e vagy nevessek, de ar... (2013.12.01. 22:23) A világ legrosszabb randija...
  • NoNa: @Juliet89: Köszi:)) Igyekszem odafigyelni magamra, szedek vitamint, meg azért 6-7 órát alszom hétk... (2013.04.07. 19:08) Összevisszaság
  • Utolsó 20
free counters

Molyolok

Friss topikok

  • Juliet89: Gratulálok az új munkahelyhez, ha ezt akartad csinálni, akkor biztos nagyon jól fogod ott érezni m... (2014.01.31. 14:49) Még január van, máris mennyi minden történt!
  • Rajmundka: "Egy hagyományom van ezen a magas színvonalú blogon:" ezen besírtam most! :DDD te beteg vagy! :D ... (2014.01.11. 20:54) Új év
  • Juliet89: Annyira nevetek, de annyira. :DDDDDD Még jó, hogy nem nőgyógyász a faszi. :D Ez tényleg nagyon ros... (2013.12.30. 18:44) A világ legrosszabb randija...
  • NoNa: @Juliet89: Köszi:)) Igyekszem odafigyelni magamra, szedek vitamint, meg azért 6-7 órát alszom hétk... (2013.04.07. 19:08) Összevisszaság
  • NoNa: @Juliet89: @Rajmundka: köszi csajszik :-* (2013.02.25. 21:40) Madzag

Miért nem jönnek össze a dolgok?

2012.09.21. 23:26

szerző: NoNa

Valamiért most nagyjából semmi sem akar összejönni...pedig mindent nagyon akarok és úgy érzem, hogy sok dologért teszek is, mégis egy helyben toporgok, és nem jutok előrébb. 

A suli szar, borzalmas tárgyaink vannak, az elvárások néha irreálisak, és a legtöbb órán felmerülő témán 1 percen belül el tudnék aludni, annyira borzalmasak. És ebből még fél év van hátra! Shit...Itt van a munka...jelenleg most nincs. Hamarosan lesz, de egy hónapja nincs SEMMI jövedelmem (volt pár óra angol tanítás, de hát az egy havi tel.számlámat sem fedezte augusztusban), azt a pénzt élem fel, amit az elmúlt fél évben félre tettem. Nem egy kellemes érzés. Az álom munkahely, ahol dolgozni szerettem volna, nem tud fogadni, mert már van emberük (2013 tavaszi félévéről van szó). Úgyhogy most kereshetek másik szállodát/másik álmot. Annyira le kéne lépni itthonról, csak egyedül már nincs kedvem belevágni az ismeretlenbe. Mennék én nagyon szívesen, csak nem egyedül:S

A futásban sem érek el olyan eredményt, ami büszkévé tehetne:S Persze most jó sokat hagytam ki, és nem várhatom el, hogy 2 futás után lefussak egy félmaratont. De magamhoz képest is szarul teljesítek, egyáltalán nem vagyok megelégedve magammal:S Mást is kéne sportolni, mert csak szaladnak fel rám a kilók... 

Persze pasim még mindig nincs, futom a köröket olyan emberekkel, akikkel lehet hogy felesleges. Reménytelennek tűnik a helyzet. Pff bár az eddig is az volt. 

Áhhhh mikor jön már vmi JÓ????? Mármint valami olyan, aminek igazán tudnék örülni, és látnám, hogy megéri ez a sok-sok küzdelem a mindennapokban?! 

Csak hogy legyen vmi jó is: a szobám majdnem kész, és gyönyörű lett. Ami ebben a negatív, hogy alap dolgok is olyan drágák voltak (pl. festék, festés, szőnyeg, függöny), hogyha ezt tudom, elköltözöm itthonról és 3 havi lakbérre futotta volna ebből a felújításból:S Na de ha kész leszek a berendezéssel, akkor rakok majd fel előtte/utána képet:)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://inpink.blog.hu/api/trackback/id/tr754795127

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rajmundka 2012.09.23. 23:03:23

Én is most akartam írni, de kb ugyanez van most velem is, úgyhogy nem fogok. :) Kajakra ilyen reménytelennek érzek néha én is mindent, főleg az utóbbi 2-3 hétben. Szörnyű... Csak nekem van melóm, igaz nem keresek úgy, ahogy szeretném, és ha nem melózok, akkor suliban töltöm a szabadnapom. Utálom ezt a mókuskereket! Az tartja bennem a lelket, hogy majd pár év múlva csak jobb lesz... De addig eret vágok heti 4x. :DDD Na, de te legalább eljársz futni. Erre nekem már totál nincs energiám/időm/motivációm, pedig... itt is röpködnek a kilók, eszméletlen!!! :DDD Valamit ki kellene találnunk így közösbe hárman, mert nem lesz ennek jó vége! :D Hogyan lesz így Serci alakunk?! :DDD
Kitartást csajszi, nem sokára minden rendbe jön! ;)
Puszmák!
süti beállítások módosítása