Az életem és más érdekességek:)

Egy 24 éves, Budapesten élő lány kalandos élete...velem mindig történik valami, ami persze nem mindig jó, de legalább nem unalmas:)

Utolsó kommentek

  • Juliet89: Gratulálok az új munkahelyhez, ha ezt akartad csinálni, akkor biztos nagyon jól fogod ott érezni m... (2014.01.31. 14:49) Még január van, máris mennyi minden történt!
  • Rajmundka: "Egy hagyományom van ezen a magas színvonalú blogon:" ezen besírtam most! :DDD te beteg vagy! :D ... (2014.01.11. 20:54) Új év
  • Juliet89: Annyira nevetek, de annyira. :DDDDDD Még jó, hogy nem nőgyógyász a faszi. :D Ez tényleg nagyon ros... (2013.12.30. 18:44) A világ legrosszabb randija...
  • Rajmundka: hát totál lementem hídba. :D olvastam, és nem tudtam eldönteni, hogy sírjak-e vagy nevessek, de ar... (2013.12.01. 22:23) A világ legrosszabb randija...
  • NoNa: @Juliet89: Köszi:)) Igyekszem odafigyelni magamra, szedek vitamint, meg azért 6-7 órát alszom hétk... (2013.04.07. 19:08) Összevisszaság
  • Utolsó 20
free counters

Molyolok

Friss topikok

  • Juliet89: Gratulálok az új munkahelyhez, ha ezt akartad csinálni, akkor biztos nagyon jól fogod ott érezni m... (2014.01.31. 14:49) Még január van, máris mennyi minden történt!
  • Rajmundka: "Egy hagyományom van ezen a magas színvonalú blogon:" ezen besírtam most! :DDD te beteg vagy! :D ... (2014.01.11. 20:54) Új év
  • Juliet89: Annyira nevetek, de annyira. :DDDDDD Még jó, hogy nem nőgyógyász a faszi. :D Ez tényleg nagyon ros... (2013.12.30. 18:44) A világ legrosszabb randija...
  • NoNa: @Juliet89: Köszi:)) Igyekszem odafigyelni magamra, szedek vitamint, meg azért 6-7 órát alszom hétk... (2013.04.07. 19:08) Összevisszaság
  • NoNa: @Juliet89: @Rajmundka: köszi csajszik :-* (2013.02.25. 21:40) Madzag

Csak gondoltam leírom nektek mi is van:D

Ugye az első buli előtt ittunk rendesen, én is van voltam kicsit baszva, mindenki más is, aztán elmentünk táncolni az egyik sráccal, és hát olyan jól alakultak a dolgok, hogy smárolás lett belőle. November óta nem smároltam senkivel!!!!!! Aztán kézen fogva sétáltunk, puszit adott a fejemre, meg tök cuki volt. De ennek már nem dőlök be:D És a többiek előtt is simán megcsókolt, pedig nem akartam h mások lássák, nem kell a pletyka meg h mekkora lotyó vagyok. Dehát részeg voltam, mit tehettem:P Aztán a napfelkeltét az ő karjaiban fekve néztem, és simogatott meg ölelgetett, olyan jól esett. De mondtam neki hogy nincs szex....mondta hogy persze megérti...

Aztán feljött a szobámba, próbálkozott szegény, és mondtam is neki, hogy akarom én, de nem fogom megtenni, ebben biztos lehet:D Húztam az agyát, aztán megunta és egyszer csak bepipult és elment, köszönés-csók nélkül. Húú de mérges lettem rá. Másnap csak este láttam, de nem mutattam érdeklődést. Aztán az esti buliban persze szóba került...kiderült, hogy ez a lüke miután kiment az ajtómon, 15 percet várt ott, hogy mikor nyitom ki neki:DDDDD Hát mondtam hogy egy seggfej után nem fogok elindulni...és meg is értette. Sztem beszélgettünk vagy 2 órát, nagyon normális srác. Magas, vékony, nem túl helyes (nem az esetem), pösze:DDD, iszonyú nagy méretű ruhákat hord (miért???), de iszonyú aranyos és normális. Szóval tök sokat beszélgettünk, és kiderült, hogy csomószor félreértettük egymást, ezek úgy látszik határok nélküli dolgok:D De aztán a többiekhez már kézen fogva mentünk vissza. Kérdezte, hogy alhat-e nálam. Mondom igen, és tudja a szabályokat, úgyhogy ha próbálkozik kidobom a szobámból. 

Hát irtó cuki volt, alig bírtunk elaludni (csak fura volt a szituáció, nem azért mert zaklatott volna!). Állandóan a kezemet kereste, hogy megfoghassa, puszit nyomott a fejemre, simogatta az arcomat, meg ott, ahol ért (azt tudta, hogyha tiltott helyre nyúl, letöröm a kezét:D). Szóval irtó cuki volt:$ Aludtunk kb. 4 órát, ő ment dolgozni délre, de már 11kor fent voltunk, fetrengtünk, nem tudtunk aludni. De olyan édes volt:$ Nálam hagyta minden cuccát, egyik sarokban a cipője, másikban a zoknija, harmadikban a ruhái, a fürdőben a fogkeféje:DDDDD Zseniális. Nem tudom, hogy ma átjön-e. Közben meg tegnap érkezett egy srác, aki iszonyú helyes...és vááááááá....Na mind1 ki kell ismernem mindkettejüket, és akkor dönthetek. Milyen nehéz az élet:P

De hozzáteszem h november óta tényleg senkivel nem voltam együtt sehogyan sem, szóval ez hatalmas haladás nálam:$ Meglátjuk mi lesz:) 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://inpink.blog.hu/api/trackback/id/tr444622532

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása