Az életem és más érdekességek:)

Egy 24 éves, Budapesten élő lány kalandos élete...velem mindig történik valami, ami persze nem mindig jó, de legalább nem unalmas:)

Utolsó kommentek

  • Juliet89: Gratulálok az új munkahelyhez, ha ezt akartad csinálni, akkor biztos nagyon jól fogod ott érezni m... (2014.01.31. 14:49) Még január van, máris mennyi minden történt!
  • Rajmundka: "Egy hagyományom van ezen a magas színvonalú blogon:" ezen besírtam most! :DDD te beteg vagy! :D ... (2014.01.11. 20:54) Új év
  • Juliet89: Annyira nevetek, de annyira. :DDDDDD Még jó, hogy nem nőgyógyász a faszi. :D Ez tényleg nagyon ros... (2013.12.30. 18:44) A világ legrosszabb randija...
  • Rajmundka: hát totál lementem hídba. :D olvastam, és nem tudtam eldönteni, hogy sírjak-e vagy nevessek, de ar... (2013.12.01. 22:23) A világ legrosszabb randija...
  • NoNa: @Juliet89: Köszi:)) Igyekszem odafigyelni magamra, szedek vitamint, meg azért 6-7 órát alszom hétk... (2013.04.07. 19:08) Összevisszaság
  • Utolsó 20
free counters

Molyolok

Friss topikok

  • Juliet89: Gratulálok az új munkahelyhez, ha ezt akartad csinálni, akkor biztos nagyon jól fogod ott érezni m... (2014.01.31. 14:49) Még január van, máris mennyi minden történt!
  • Rajmundka: "Egy hagyományom van ezen a magas színvonalú blogon:" ezen besírtam most! :DDD te beteg vagy! :D ... (2014.01.11. 20:54) Új év
  • Juliet89: Annyira nevetek, de annyira. :DDDDDD Még jó, hogy nem nőgyógyász a faszi. :D Ez tényleg nagyon ros... (2013.12.30. 18:44) A világ legrosszabb randija...
  • NoNa: @Juliet89: Köszi:)) Igyekszem odafigyelni magamra, szedek vitamint, meg azért 6-7 órát alszom hétk... (2013.04.07. 19:08) Összevisszaság
  • NoNa: @Juliet89: @Rajmundka: köszi csajszik :-* (2013.02.25. 21:40) Madzag

Mi valósult meg 2015-ben?

2015.12.30. 20:10

szerző: NoNa

Sziasztok!

Íme egy kis összefoglalás, mi valósult meg a 2015-ös tervekből:

- letenni a spanyol középfokú szakmai nyelvvizsgát márciusban: SIKERÜLT! És ezzel megszereztem a 2. diplomámat is.

- lefutni a félmaratont szeptemberben: ez sajnos nem jött össze, pedig tudom, hogy jövőre is terv lesz, de nem erőltetem - amikor úgy érzem, hogy kész vagyok rá, akkor lefutom majd

- munkámban sikeresnek lenni (jó sok embert kiközvetíteni a megbízóknak): azt hiszem, sikeres voltam és vagyok is a munkámban, bár mehet közben munkahelyet váltottam, de itt is elég jók az esélyeim!

- utazni belföldön, elmenni egy wellness hétvégére: voltam wellness hétvégén anyukámmal és tesómmal :) Sokat utaztam belföldön is, mivel rengeteg ügyfélnél jártam idén, jártam Sopronban, Debrecenben (háromszor is), Esztergomban, Nyíregyházán, Miskolcon, Gyöngyösön, Hatvanban, Vácon, Visegrádon, Balatonon. De amire nem számítottam, hogy nagyon sokat voltam külföldön! Jártam Prágában, Krakkóban töltöttem 5 napot, voltunk Szlovéniában 1 napot és egy egész hetet nyaraltunk Horvátországban, ami életem egyik legszebb hete volt :) 

- varrni! sokat! ehhez tavaly elég lusta voltam, idén szeretnék benne tapasztalatot szerezni: sajnos ebben egyáltalán nem fejlődtem. Anyukám megjavíttatta a varrógépünket, így van egy működő gépem, csak éppen a környezet nem adott - nincs olyan asztal, amin elférnék. Szóval ez még várat magára, de nem adtam fel, cserébe Bogi barátnőmnek kötöttem egy sálat kézzel. Az is valami :)

- sok-sok programot (színház, cirkusz, musical, új bárok-éttermek megismerése): sok minden volt, a teljesség igénye nélkül: füvészkert, állatkert, cirkusz, arborétum, VOLT fesztivál, sok-sok új étterem, rúdtánc, sok baráti találkozó, még több előadás a MÜPA-ban és az Erkelben, Ákos koncert.

- sokat szeretnék olvasni, ha lehet még többet, mint 2014-ben :): ez sajnos nem valósult meg, 2015-ben kevesebbet olvastam, mint tavaly. Sok dologra lehetne fogni (pl. elolvastam az Elfújta a szél c. könyvet, ami majdnem 1000 oldalas, azzal hónapokon át küzdöttem), de a konklúzió annyi, hogy jövőre tudatosabban kell időt fordítani az olvasásra.

- jó lenne venni egy kicsi kocsit, de ez az anyagiaktól függ, nem csak tőlem. Ez inkább csak egy elképzelés, semmint terv :): nem vettem kocsit, mert időközben beköltöztem a belvárosba, így most nincs rá szükség. Jövő márciusban Ádám vesz kocsit, így azt én is tudom használni/vezetni, nincs most szükség sajátra.

Ezek jöttek idén össze, összefoglalva ez egy sikeres év volt, de a bővebb infók a következő blogban jönnek majd!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://inpink.blog.hu/api/trackback/id/tr718212782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása