Az életem és más érdekességek:)

Egy 24 éves, Budapesten élő lány kalandos élete...velem mindig történik valami, ami persze nem mindig jó, de legalább nem unalmas:)

Utolsó kommentek

  • Juliet89: Gratulálok az új munkahelyhez, ha ezt akartad csinálni, akkor biztos nagyon jól fogod ott érezni m... (2014.01.31. 14:49) Még január van, máris mennyi minden történt!
  • Rajmundka: "Egy hagyományom van ezen a magas színvonalú blogon:" ezen besírtam most! :DDD te beteg vagy! :D ... (2014.01.11. 20:54) Új év
  • Juliet89: Annyira nevetek, de annyira. :DDDDDD Még jó, hogy nem nőgyógyász a faszi. :D Ez tényleg nagyon ros... (2013.12.30. 18:44) A világ legrosszabb randija...
  • Rajmundka: hát totál lementem hídba. :D olvastam, és nem tudtam eldönteni, hogy sírjak-e vagy nevessek, de ar... (2013.12.01. 22:23) A világ legrosszabb randija...
  • NoNa: @Juliet89: Köszi:)) Igyekszem odafigyelni magamra, szedek vitamint, meg azért 6-7 órát alszom hétk... (2013.04.07. 19:08) Összevisszaság
  • Utolsó 20
free counters

Molyolok

Friss topikok

  • Juliet89: Gratulálok az új munkahelyhez, ha ezt akartad csinálni, akkor biztos nagyon jól fogod ott érezni m... (2014.01.31. 14:49) Még január van, máris mennyi minden történt!
  • Rajmundka: "Egy hagyományom van ezen a magas színvonalú blogon:" ezen besírtam most! :DDD te beteg vagy! :D ... (2014.01.11. 20:54) Új év
  • Juliet89: Annyira nevetek, de annyira. :DDDDDD Még jó, hogy nem nőgyógyász a faszi. :D Ez tényleg nagyon ros... (2013.12.30. 18:44) A világ legrosszabb randija...
  • NoNa: @Juliet89: Köszi:)) Igyekszem odafigyelni magamra, szedek vitamint, meg azért 6-7 órát alszom hétk... (2013.04.07. 19:08) Összevisszaság
  • NoNa: @Juliet89: @Rajmundka: köszi csajszik :-* (2013.02.25. 21:40) Madzag

Életmódváltás

2012.10.07. 20:28

szerző: NoNa

2012.10.02-én belekezdtem a "drasztikus" életmódváltásba. Nagyon elégedetlen voltam már magammal, kb. 4-5 kiló felesleg van rajta, de az tényleg csak zsír, és borzalmas helyeken: a csípőmön (tipikus úszógumi), a hasamon, a fenekemen és a combomon. Nem olyan vészes, mert úgy öltözködöm, hogy ne látszódjon, de pont emiatt, csomó ruhát nem szívesen veszek fel. Engem nagyon zavar ez a pár kiló is, és hogy hiába futok, elég gyenge az állóképességem (nem tudok 5 km-nél többet lefutni, pedig az sem vmi nagy táv). Szóval úgy döntöttem, hogy belevágok a közepébe, elkezdek diétázni és sportolni is, remélve hogy így hamar látványos változás lesz, és tényleg lefogyom onnan a zsírt, ahol már évek óta ott tanyázik:D Többen kérdezték már, egyrészt azt, hogy miért akarok fogyni (hülye vagy, jó vagy így)... ez a kérdés hidegen hagy:D A másik pedig, hogy miért télen diétázok, miért nem nyárra akarok jól kinézni? TESSÉK? Mert nem érzem magam jól a bőrömben, és csak azért, mert nyáron hordunk fürdőruhát, nem fogok fél évet várni arra, hogy akkor majd márciusban elkezdek fogyózni, hogy nyárra vékony legyek...bahhhh...és amúgy télen is szerintem hordunk nadrágot és pólót, amin ugyanúgy látszik minden, elmegyünk fürdőbe/uszodába, vagy bulizni, ahol minden gramm ugyanúgy szembetűnik:D Na de ennyit az elméleti hátteréről, lássuk a gyakorlatot:D

A rendszer: napi ötször eszem, reggelire-ebédre mehet a szénhidrát, uzsira már inkább fehérje, vacsira pedig szinte csak fehérje. A napi kalóriabevitelem 1400 kal, ami elvileg ahhoz kell, hogy fogyni tudjak. Ehhez jön a tervek szerint 170 g szénhidrát, 26 g zsír, 120 g fehérje. Minden kaját lemérek, mindennek le van írva a tápanyag értéke, minden nap végén ezeket összeadom és nézem, hogy hova jutottam. Ezalatt az egy hét alatt az kiderült, hogy max. 1200 kalóriát viszek be a szervezetembe, pedig eszem rendesen, sokat is, nem vagyok éhes. De ez kevés, szóval előre minden napomat meg kellene tervezni, de úgy, hogy azt se tudom mikor hova megyek, nagyon nehéz. Ez a legeslegnehezebb része az egész életmódváltásnak: tudni, hogy a nap 3 óránkénti szakában hol leszek. És persze, hogy milyen alapanyagból gazdálkodhatok:D Végre főzök magamra, pl. csirkét soha életemben nem készítettem még elő/sütöttem meg, most már ez is megtörtént:) 100%-ig száműztem az életemből a cukrot és a finomlisztet, yeeee:D És olyan finom kajákat eszem:))) Egészségesen étkezem, eszem gyümölcsöt, ha elmegyek itthonról, ebédre fini szendvicset csinálok. Ehhez mindig lusta voltam az elmúlt években:$ Eddig még egyszer sem csábultam el, pedig tegnap az orrom előtt ettek egy baconos mindenféle szószos ropogós zsömléjű hamburgert...hát az nagyon fájt, de kibírtam:D Tegnap ittam egy sört, eddig ez a legnagyobb "kihágásom", de sztem simán belefér az életembe:P

Elkezdtem sportolni, edzőterembe mentem, és a havi bérlethez jár az edzői tanács is. Leültem beszélni a személyi edzővel, mondtam neki, hogy mit szeretnék elérni, ő meg összeállított nekem egy edzéstervet. Így fog kinézni heti háromszor a súlyzós edzésem: 35 perc kardió, fontos, hogy ne futás legyen, hanem bizonyos dőlésszögben menetelés/gyaloglás, mert az sokkal jobban zsírégető, mint a futás. Ezután jön a súlyzós rész, mellre, karra, hátra, bicepszre, aztán a lábas rész: fenékre, comfeszítőre, combhajlítóra, vádlira. Meg még ki tudja mire, ezeknek jegyeztem meg a nevét:D Meg van, hogy melyiket milyen gépen kell megcsinálni, hányszor, mennyi pihenőidővel. Aztán jön a hasazás, derékra kis munka, lábemelés, majd 25 perc kadrió, és végeztem is:D Ez így kb. 2 órás móka lesz, elég durva...és heti ötször akarok sportolni, háromszor a súlyzós edzés, kétszer csak kardió. Amúgy a terem nagyon jól felszerelt, kocsival 10 perc tőlem, a bérlet korrekt áron van, sokáig van nyitva a terem. És tele van pasival. Ami számomra teljesen újdonság volt, lesokkolódtam, hogy mindenhol vagy kigyúrt állatok vannak, vagy szexi szálkás fiúk:D Én meg csak pislogok, még azt se tudom, mi hogy működik:DDD De súlyzózni elég kevés lány jár, úgyhogy ott bizony felkelti a figyelmet a fiatal lány feladatvégzés közben:D Hát ezt még szokni kell, főleg ha nem lesz mellettem az edzőm:$ De amúgy imádom:DDDD A terembe járás érzést, azt, hogy bokáig izzadok, azt, hogy oda olyan emberek járnak, akik szeretnének tenni valamit magukért, még ha ez fáj is vagy nehéz, és hogy edzések után olyan szinten vagyok felpörögve, hogy úgy érzem meg tudnám váltani a világot:)))) 

Hát ez most a jelenlegi állás, még nagyon szoknom kell az új határaimat. Elszántással és akaraterővel eddig semmi gond nem volt, a 6 napból ötször edzettem:) És ma is mentem volna, de még fél órát sem tudtam volna lecsípni a napomból. Tudom, hogy sokakat ez a téma egyáltalán nem érdekel, és nem is várom el, hogy érdekelje, de azt igen, hogy tiszteletben tartsa azt, hogy nekem ez fontos. És amúgy egészségesen étkezni és sportolni nem hinném, hogy olyan nagy hóbort lenne. Hát ha lesz vmi jól kinéző változás magamon, akkor mutatok majd before-after képet:) Csináltam fürdőrucis fényképet, súlyt mértem, centiket mértem a kezdetekkor. Úgyhogy lesz összehasonlítási alap. Bár igazából nem kilót akarok fogyni, mert úgyis izmosodni fogok a zsír alatt, szóval ez nem mérvadó:) Azt szeretném, hogy a tükörbe nézve elégedett legyek magammal, és büszke legyek magamra, hogy a saját akaraterőmmel sikerült ezt elérnem.

Ami még fontos: anya tiszteletben tartja a döntésemet és támogat, érdeklik a diétás receptek, és ő is törekszik a pékáruk száműzésére, igyekszik nem inni cukros innivalókat, sportolgat. Szóval ő inkább kíváncsi a dolgokra, és ami tetszik neki, azt sztem át fogja tenni a saját életébe is:) Ami jó, mert ezzel az ő egészségét is javítjuk, ami azt jelenti hogy még jóóó sokáig az egészséges anyukám lesz! (nagyon remélem!) Tesóm abszolút támogat, bár neki a sport a mániája, az étrend annyira nem érdekli. A barátok egy része furán néz rám, hogy minek, a másik része támogat. Van aki csak megérti, hogy most ez van, de szerintem nem lát benne értelmet:D

És ami még fontos: drága mulatság az egészség. Mert mindent magamnak veszek meg, és többször tízezer forintot költöttem már kajára, kondi bérletre, fehérjeporra (persze mindenből most vettem először, ezért volt olyan nagy kiadás, de pl. a kakaópor például hónapokig elég lesz) DE! Ugyanígy elmegy a pénz, ha a suliban veszek egy csokit, aztán egy szendvicset, aztán fél liter Nestea-t, aztán egy capuccinot, majd hazaérve egy mirelit pizzát betolok. Ez összeadva kb. 1600 ft + az egészségem tönkretétele, minimális vitamin és ásványi anyag bevitel mellett. És megmerem kockáztatni, hogy egy napi egészséges kajám sem kerül többe, mint 1600 ft. Majd egyik nap kiszámolom:D 

Remélem annyira nem untatott titeket ez a bejegyzés, nyilván akit érint a téma, annak érdekesebb, akit meg nem érint, az azt se tudja, hogy miről hablatyolok:D (3 hete még én is kikerekedett szemekkel meredtem volna arra, aki azt mondja hogy számolja a szénhidrát bevitelét. Mert miért kell azt számolni? Miben van? Hízlal? Vagy mi?:D ) De már utána olvastam sok dolognak, kezdenek kitisztulni a dolgok. Én csak annyit tudok biztosra, hogy jól akarok kinézni, és ezért teszek is. Hihi majd nézzenek meg a lebeszélők meg hitetlenkedők 3 hónap múlva:DDD Hajrá lányok nektek is a mozgásban, az senkinek se árt:P És ti azért egyetek pizzát meg sütit, mert azért az jó és hiányzik:D 

Címkék: sport életmód diéta fogyás edzőterem egészséges

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://inpink.blog.hu/api/trackback/id/tr34825331

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lilikontos 2012.10.11. 22:43:47

Sok sikert és kitartást ehhez! :) Én is nemrég kezdtem el mozogni, mondjuk én nem járok el minden nap, de heti 2x igen + figyelek az étkezésemre is, s remélem jelentős változások lesznek majd! :)
Puszi!

NoNa 2012.10.12. 14:13:42

@lilikontos: sok sikert neked is:) minden fejben dől el, akarni kell, és akkor menni fog;) és szerintem hamar látsz majd te is magadon változást;)mindenképp csinálj előtte fényképet, meg mérd le centivel magad, hogy rá tudj majd csodálkozni arra, hogy mennyi mindent értél el;)

Juliet89 2012.10.23. 12:49:00

Szia! :) Végre elolvastam az utóbbi 3 bejegyzésed, sikerült eljutnom idáig végre. :D Meg írok egyet én is nemsoká, csak még átkukkantok Elzához is ott mi a szitu. :D Nagyon nagyon nagyon örülök és gratulálok és büszke vagyok rád amiért ilyen durván belevágtál a dolgokba. :) Csuda jól fogod magad érezni, ebben én is biztos vagyok. :) És az szerintem is marhaság, hogy csak nyárra kell kinéznie jól az embernek... Ha valaki nem érzi jól magát a bőrében akkor szépen elkezd kicsit életmódváltani, de nem várja meg a nyarat, mert most úgyse látszik alapon. :D Baromság. :D Egyébként az nagy dolog, hogy anyukád meg tesód támogatnak, nálunk sajna anya + tesó is nagy zabagép, nuku sporttal, és nem is akarnak kicsit egészségesebben enni pl, vagy mozogni... Anya arra fogja, hogy nem bír, mert fáj a lába, meg mit foglalkozzon már magával 46 évesen...Ami hülye és gyerekes kifogás, de nem tudom vele megértetni. :) Amikor én megpróbáltam leszokni a koláról, ők ugyanúgy itták, sőt még kínáltak is. Na hát így azért nincs könnyű helyzetben az ember..... Lényeg a lényeg, ügyes vagy, csak így tovább! És minden rende jön előbb vagy utóbb! :) Puszihegyek!

NoNa 2012.10.24. 19:36:14

@Juliet89: köszi:$$$$ Nagyon fontos, hogy a család támogasson (ne tegyen keresztbe). Nekem anyum teljesen nyitott az új, egészséges életmódra, állandóan kérdez, mindent tudni akar a diétámról, és a saját életébe is próbál minél több egészséges és "fogyasztó" kaját belecsempészni. Múltkor a boltból nem csokit meg Activiát hozott, mint régen, hanem zsírszegény joghurtot, salátát, reszelt répát, citromot, szóval csupa olyat, amit ehetek:) De pl. az ő párja meg a lehető legegészségtelenebbül eszik, szóval anyának ilyen szempontból nincs könnyű dolga. Szóval támogató/elfogadó család nélkül, velük lakva nagyon nehéz lehet bármiről is leszokni/nemet mondani:S
süti beállítások módosítása