Az életem és más érdekességek:)

Egy 24 éves, Budapesten élő lány kalandos élete...velem mindig történik valami, ami persze nem mindig jó, de legalább nem unalmas:)

Utolsó kommentek

  • Juliet89: Gratulálok az új munkahelyhez, ha ezt akartad csinálni, akkor biztos nagyon jól fogod ott érezni m... (2014.01.31. 14:49) Még január van, máris mennyi minden történt!
  • Rajmundka: "Egy hagyományom van ezen a magas színvonalú blogon:" ezen besírtam most! :DDD te beteg vagy! :D ... (2014.01.11. 20:54) Új év
  • Juliet89: Annyira nevetek, de annyira. :DDDDDD Még jó, hogy nem nőgyógyász a faszi. :D Ez tényleg nagyon ros... (2013.12.30. 18:44) A világ legrosszabb randija...
  • Rajmundka: hát totál lementem hídba. :D olvastam, és nem tudtam eldönteni, hogy sírjak-e vagy nevessek, de ar... (2013.12.01. 22:23) A világ legrosszabb randija...
  • NoNa: @Juliet89: Köszi:)) Igyekszem odafigyelni magamra, szedek vitamint, meg azért 6-7 órát alszom hétk... (2013.04.07. 19:08) Összevisszaság
  • Utolsó 20
free counters

Molyolok

Friss topikok

  • Juliet89: Gratulálok az új munkahelyhez, ha ezt akartad csinálni, akkor biztos nagyon jól fogod ott érezni m... (2014.01.31. 14:49) Még január van, máris mennyi minden történt!
  • Rajmundka: "Egy hagyományom van ezen a magas színvonalú blogon:" ezen besírtam most! :DDD te beteg vagy! :D ... (2014.01.11. 20:54) Új év
  • Juliet89: Annyira nevetek, de annyira. :DDDDDD Még jó, hogy nem nőgyógyász a faszi. :D Ez tényleg nagyon ros... (2013.12.30. 18:44) A világ legrosszabb randija...
  • NoNa: @Juliet89: Köszi:)) Igyekszem odafigyelni magamra, szedek vitamint, meg azért 6-7 órát alszom hétk... (2013.04.07. 19:08) Összevisszaság
  • NoNa: @Juliet89: @Rajmundka: köszi csajszik :-* (2013.02.25. 21:40) Madzag

Összefoglaló az évről-2014

2014.12.31. 11:53

szerző: NoNa

Sziasztok!

Összefoglaló 2014-ről.

- 2014-ben olvasott oldalak száma: 5486 (+ most is olvasok egy könyvet, de ezt már csak jövőre számítom bele). Mióta számon tartom az olvasott könyvek oldalszámát, tehát 2010 óta több, mint 29.000 oldalt olvastam el! 

- dolgoztam a hostelben, aztán egy fejvadász cégnél, majd a belügyminisztériumban, és márciusban kötöttem ki a jelenlegi munkahelyemen. Nagyon szeretek itt dolgozni, egy kisebb magyar cégről van szó. HR Asszisztensként kezdtem el dolgozni, októberben pedig előléptettek, és most már HR Tanácsadóként tevékenykedem. Voltunk jó kis csapatépítéseken is: kalandparkban, főzőiskolában, és vitorláztunk a Balcsin is.

- elkezdtem felkészülni a félmaratonra, ám ez abbamaradt. De az év elején sokat futottam! És volt lehetőségem a Hunagoringen is futni :)

- elkezdtem rúdtáncra járni, bár még csak 7 alkalommal voltam. Érdekes és nehéz sport, egyelőre nagyon kevés hozzá az izmom (és a tehetségem is), de azért lelkesen járok

- Zolival szakítottunk júliusban. Ez nagyon fájt, azóta is fáj, azt hittem ő lesz az igazi, hozzá megyek majd feleségül és együtt neveljük majd az átok rossz gyerkőceinket. Nagy pofon volt az élettől, hogy Zoli ezt nem tudta elképzelni. A mai napig hiányzik a személyisége és az álmok, amiket köré építettem. Laktunk együtt, éltünk szeretetben és békességben, de sokat is vitáztunk, és sokat bántottuk egymást. Én valahogy januárban már éreztem, hogy nem ő az igazi. Ez ilyen belülről jövő érzés volt...így visszatekintve pedig hiszti volt, és csak felnagyítottam hibákat, és eldöntöttem, hogy azok miatt ő nem jó nekem. Pedig az lehetett volna, bár ahhoz ő is kellett volna:D

- szeptember óta ismerek egy srácot, akivel októberben összejöttünk, azóta macska-egér játékot játszunk, se veled se nélküled kapcsolatban élünk. Többször voltunk szakítás szélén, kétszer szakítottunk, szóval elég viszontagságos a kapcsoltunk. De mégsem tudunk külön lenni, valami visszahúz egymáshoz. Ő zenész, és az életvitele baromi messze áll az enyémtől, nem tudom mennyire lesz ez működőképes. Ő szeretne összeköltözni (nem lakott még külön nővel), én meg nem szeretnék addig együtt lakni, amíg nem látom, hogy ez működhet. Katyvasz az egész. Néha azt érzem hogy nagyon szeretem őt és kötődöm hozzá, néha pedig azt érzem, hogy nem bírom elviselni még egy perccel tovább, annyira bosszant. Ki érti ezt?:D

- voltam a VOLT fesztiválon :) Idén is imádtam, bár csak 1 napra jutottam le :) 

- sok kalandom és randim volt az elmúlt évben, nem apróztam el az ismerkedést :D Aktív Tinder felhasználó voltam, jó móka az az applikáció :D

-költöztem párszor: otthonról Csepelre albérletbe, aztán onnan haza, aztán onnan Zuglóba, majd Zuglóból vissza haza

- volt egy elképesztő, meglepetés szülinapi bulim, majdnem 50 résztvevővel :) Szuper emlék, olyan sokfelől érkeztek barátok, családtagok. Sőt, a szülinapom is elképesztő volt, Zoli szabadnapot vett ki, és egész nap együtt voltunk. A meglepetés szülinap előtt pedig elvitt kirándulni, estére pedig elintézte, hogy ne kelljen dolgoznom. Tökéletes volt mindkét nap!

- Bublé koncert! Na ez egy csúcspontja volt az évnek, hihetetlen koncert élmény, és kétszer meg is fogta a kezemet Bublé. Váááá, 

- Voltam egy kolléganőm esküvőjén Kecskeméten és egy másikon Erzsébeten, a hajósi pincefaluban Zoli társaságával, varrótanfolyamon, Milánóban 5 napot a munkatársaimmal/barátnőimmel, Egerben anyuval és tesómmal, kirándultam sokfelé Zolival (Börzsöny, Alcsút, Csókakő, Hollókő), voltam Marcival Szlovákiában

- elkezdtem a spanyol tanulást külön tanárral. Nyelvtanfolyamra is akartam volna menni, de az nem indult.

- sokat voltam étteremben, és sok előadáson is voltam (3 MÜPA előadás, Cirkusz)

- az ELTE-s baráti társaság továbbra is egyben van, 7 év után is :) Karácsony előtt megint együtt voltunk a Bakonyban. A BGF-es társaságból a lányok együtt maradtak, szoktunk találkozni. A hosteles lánycsapat is egyben van, kéthavonta talizunk és megbeszélünk mindent. És a mostani munkahelyemen is szuper a csapat, sok időt töltünk együtt munkaidőn kívül is :)

Nagyjából ezek voltak a legfontosabb események 2014-ben :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://inpink.blog.hu/api/trackback/id/tr657025721

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása