Az életem és más érdekességek:)

Egy 24 éves, Budapesten élő lány kalandos élete...velem mindig történik valami, ami persze nem mindig jó, de legalább nem unalmas:)

Utolsó kommentek

  • Juliet89: Gratulálok az új munkahelyhez, ha ezt akartad csinálni, akkor biztos nagyon jól fogod ott érezni m... (2014.01.31. 14:49) Még január van, máris mennyi minden történt!
  • Rajmundka: "Egy hagyományom van ezen a magas színvonalú blogon:" ezen besírtam most! :DDD te beteg vagy! :D ... (2014.01.11. 20:54) Új év
  • Juliet89: Annyira nevetek, de annyira. :DDDDDD Még jó, hogy nem nőgyógyász a faszi. :D Ez tényleg nagyon ros... (2013.12.30. 18:44) A világ legrosszabb randija...
  • Rajmundka: hát totál lementem hídba. :D olvastam, és nem tudtam eldönteni, hogy sírjak-e vagy nevessek, de ar... (2013.12.01. 22:23) A világ legrosszabb randija...
  • NoNa: @Juliet89: Köszi:)) Igyekszem odafigyelni magamra, szedek vitamint, meg azért 6-7 órát alszom hétk... (2013.04.07. 19:08) Összevisszaság
  • Utolsó 20
free counters

Molyolok

Friss topikok

  • Juliet89: Gratulálok az új munkahelyhez, ha ezt akartad csinálni, akkor biztos nagyon jól fogod ott érezni m... (2014.01.31. 14:49) Még január van, máris mennyi minden történt!
  • Rajmundka: "Egy hagyományom van ezen a magas színvonalú blogon:" ezen besírtam most! :DDD te beteg vagy! :D ... (2014.01.11. 20:54) Új év
  • Juliet89: Annyira nevetek, de annyira. :DDDDDD Még jó, hogy nem nőgyógyász a faszi. :D Ez tényleg nagyon ros... (2013.12.30. 18:44) A világ legrosszabb randija...
  • NoNa: @Juliet89: Köszi:)) Igyekszem odafigyelni magamra, szedek vitamint, meg azért 6-7 órát alszom hétk... (2013.04.07. 19:08) Összevisszaság
  • NoNa: @Juliet89: @Rajmundka: köszi csajszik :-* (2013.02.25. 21:40) Madzag

Várom az őszt!

2012.08.24. 21:58

szerző: NoNa

Milyen furcsa, még vége sincs a nyárnak, annyira hamar eltelt, de már a szeptembert várom:) Mióta hazajöttem Mallorcáról, rengeteg minden történt. 1 hét telt el azóta, de egy hónapnak érzem:D De mi is történt ezalatt az egy hét alatt? Voltam étteremben tesómmal és a férjével, ahol könnyesre röhögtük magunkat pl. jött a pincér, Ákos szerette volna elcsomagoltatni a kajáját, de ezt ilyen formában sikerült megkérdeznie: Eltartogatnátok nekem? :D Aztán megleptük anyáékat a reptéren, hát volt ledöbbenés és hatalmas öröm, anya sírt is:) Aznap volt 20-a, este elmentünk étterembe, jól bekajáltunk és bekoktéloztunk, itthonról pedig megnéztük a tűzijátékot:) Találkoztam Marcival, így elsőre sikerült 7,5 órát végigbeszélgetnünk (és innunk:D). Lett egy új tanítványom, akit 6 angol óra segítségével kellene felkészítenem a pótvizsgájára, mert meghúzták angolból...okos és értelmes lány, hamar tanul, de egy hét alatt nem lehet csodát tenni:( Voltam strandolni is, kétszer is:D Egyik nap anyával mentünk el, végre vezethettem Eprecskét, egész nap strandoltunk, fagyit ettünk, olvastunk, napoztunk, úsztam 1300 métert:) És volt még egy strandolás, de aznap elég pocsék idő volt:S 4 sráccal mentem, abból csak az egyikőjüket ismertem, hát érdekes volt:D A strandon még csatlakozott hozzánk két lány, az egyik egy butuska 16 éves lány volt, a másik egy modell kinézetű, tökéletes testű és elképesztően szép arcú lány, nem éreztem ám magam egy csúnya lúzernek, áááá...de aranyos lány volt amúgy:) Közben pakolom ki a bőröndöket, próbálok rendet rakni, sokat mosok, igyekszem besegíteni a háztartásban is:D Összeállítottam az órarendemet (nem lesz órám kedden és pénteken:D), írtam a volt főnökömnek, hogy mikor/hogyan tudok majd újra munkába állni. 

És hogy miért várom a szeptembert? 4-én indulunk kettesben tesómmal Horvátországba, egy gyönyörű négycsillagos szállodába:D Sohasem voltam még ennyire menő helyen (szállodában is csak 1-2 napot, kivéve amikor ott dolgoztam:D), itt van belső-külső medence, büféreggeli (van vacsink is, az is lehet h büféjellegű, arra nem sikerült rájönnöm). Sajnos szombat estére már haza kell érnünk, mert tesóm megy futóversenyre vasárnap. De szuper lesz, Opatija-ba megyünk, utána olvastam a helynek és hát nem egy unalmas kis tengerparti városnak tűnik:) Ha hazaértem, akkor el is kezdem a sulit, de ha minden igaz, akkor 14-én lelépek pár napra Madridba:) Ez még nem 100%, bár csak tőlem függ a dolog, vagyis, hogy akarom-e. Tanácstalan vagyok...hosszú és összetett történet, de a lényeg, hogy a Mallorcán megismert magyar sráccal mennék, vagyis ott találkoznánk, mert ő még mindig kint dolgozik. Kint egy kicsit összejöttünk, azóta is rengeteget beszélünk, kicsit olyan, mintha járnánk (távkapcsolatban...), és szeretnénk elmenni Madridba. Viszont én egyelőre nem tudom, hogy mit akarok tőle, mivel összesen 4szer találkoztunk, igaz, hogy sok órát együtt töltöttünk már, de azért én erre még nem tudok alapozni. Ő igen, ő biztos abban, hogy velem szeretne lenni. Szóval át kell még gondolnom, hogy bele merjek-e vágni Madridba. Az tuti, hogy szuperül ellenénk, de hogy utána mi lesz, azt nem tudom garantálni. De ezt a napokban el kell döntenem:D

De még mi lesz szeptemberben?:D Felújítjuk a szobámat, vagyis kifestjük, rendelek ebay-ről egy gyönyörű cseresznyefa virágos falimatricát:) Na meg egy csodaszép ékszertartót, lesz új szőnyegem és függönyöm, úgyhogy nagy változások lesznek. Sokkal letisztultabb szobát szeretnék, a mostani 6 éve ilyen:D Szeptember végén pedig a közös futóversenyünk lesz tesómmal, amire már bőszen gyakorlok, nekem csak 4 km-t kell lefutnom, ami már nem okoz gondot, csak az időt kéne nagyon levinnem. De addig még több, mint egy hónap van:) Szeretnék elkezdeni edzőterembe járni/tornázni, mert kint azért sikerült picit meghíznom:D Sokat fogok bulizni is, mert hazajönnek a barátnőim Cannes-ből, meg hát elkezdődik a suli, szóval lesznek bulik is:D És meg fogom venni az új laptopomat...kész anyagi csőd ez a szeptember. De alig várom már, hogy itt legyen:) 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://inpink.blog.hu/api/trackback/id/tr774730293

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Juliet89 2012.09.01. 14:02:36

Hazajöttél és az élet megy itt is tovább, úgy látom. :) Ez a srác az aki kb már szerelmes beléd mint állat? :D Amúgy ha belefér és kedved is van simán menj el Madridba, ne gondolj arra utána mi lesz, az legyen a jövő zenéje. :P A futáshoz sok sikert neked is meg tesódnak is. :) Az új szobádról meg majd jöhetnek később a fotóók. :P Pusziiii :)
süti beállítások módosítása